مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و مدیر فن بازار ملی ایران، فن‌بازارها را یک ظرفیت بزرگ برای توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی برشمردند و به بسترسازی مناسب برای صنعتگران درراستای ایجاد نوآوری، تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌ها و کمک به دانش بنیان‌سازی صنایع کوچک تأکید کردند.

تولید محصولات فناورانه در بنگاه‌های کوچک و متوسط با کمک فن‌بازارها
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و مدیر فن بازار ملی ایران، فن‌بازارها را یک ظرفیت بزرگ برای توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی برشمردند و به بسترسازی مناسب برای صنعتگران درراستای ایجاد نوآوری، تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌ها و کمک به دانش بنیان‌سازی صنایع کوچک تأکید کردند.

مسعود مهدی‌زاده مقدم در این نشست گفت: اگر سرمایه و هزینه‌های موجود در حوزه صنایع کوچک به درستی هدایت نشود، فعالیت این مجموعه به ثمر نمی‌رسد، فن‌بازار می‌توانند با معرفی فرصت‌های جدید و نوآورانه نقش مهمی برای ارتقای محصولات تولیدی صنایع کوچک داشته باشد.

وی افزود: رفع نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی و تجاری‌سازی ابداعات و اختراعات با کمک  فن‌بازارها یک رسالت بوده و کارگزاران فن‌بازار باید با ارائه راهکارهای نوین به سمت درآمدزایی و تولید محصولات صادرات‌گرا پیش بروند.

در ادامه اکبر قنبرپور مدیر فن بازار ملی ایران گفت: سه ماموریت مهم فن‌بازار بازاریابی محصولات فناورانه، خدمات تبادل فناوری و سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری بوده و تاکنون 20 فن‌بازار منطقه‌ای در سراسر کشور ایجاد شده است.

در پایان ضمن بررسی عملکرد فن‌بازار خراسان رضوی در سال جار، محسن سرابندی به‌عنوان مدیر جدید فن‌بازار منطقه‌ای خراسان معرفی شد و از زحمات محمود شالفروشان تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.