رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان آنکه طبق نظر شورای عالی شهرسازی و معماری هر دو طرح اراضی آبشار و پادگان قدیم لشکر ۷۷ مشهد همزمان به شورا ارائه شده است، گفت: به نظر می‌رسد تصویب طرح‌های مذکور در ۸ بهمن ماه بدون مشکل انجام شود.

بهره‌برداری از بلوار نماز پس از 8 بهمن قطعی به‌نظر می‌رسد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدهادی مهدی‌نیا با بیان آنکه طبق نظر شورای عالی شهرسازی و معماری هر دو طرح اراضی آبشار و پادگان قدیم لشکر ۷۷ مشهد همزمان به شورا ارائه شده است، گفت: به نظر می‌رسد تصویب طرح‌های مذکور در ۸ بهمن ماه بدون مشکل انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: کمیته فنی شورای عالی شهرسازی یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و طبق قانون، نماینده شهرداری، استانداری و راه و شهرسازی در جلسه حاضر می‌شوند، البته امکان دارد خود بنده هم در آن جلسه حاضر باشم.

وی با اشاره به اینکه تمام اطلاعاتی که قرار بود از جانب ارتش تحویل کمیسیون ماده 5 شود، تحویل شده است، بیان کرد: کمیته فنی پس از بررسی این اطلاعات را به شورای عالی فرستاده است، فرماندهان ارتش هم قول قطعی داده‌اند به محض تصویب طرح در شورای عالی شهرسازی نسبت به گشایش بلوار نماز اقدام کنند.

مهدی‌نیا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بدنه کارشناسی شورا بررسی‌های لازم را روی طرح انجام داده و توافقات کلی شکل گرفته است، گمان نمی‌کنم در شورا چالش داشته باشیم و جلسه آتی شورا برای طی شدن مسیر قانونی است.

رئیس کمیسون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: شورا معمولا به کلیات ورود می‌کند و در موارد جزئی عموما به تصمیمات استان بسنده می‌کند، بنابراین، به‌نظر می‌رسد در جلسه 8 بهمن شورای عالی شهرسازی با تصویب این دو طرح گره از بلوار نماز باز شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.