رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباءتحریم مقاومت را نشان‌دهنده شکست طرح‌های آمریکا در منطقه دانست.

 نُجَباء: تحریم مقاومت نتیجه‌ شکست طرح‌های آمریکا در منطقه است

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین،‌ «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به اظهارات خصمانه چهار عضو کنگره امریکا مبنی بر حمایت از لایحه تحریمی این جنبش؛ بیانیه ای را صادر کرد.

«شیخ علی الاسدی» اعلام کرد: صدایی که از تریبون شوم کنگره برخاسته؛ تحریم مقاومت اسلامی نُجَباء است که نقشه‌های خرابکارانه‌شان را برنمی‌تابد. همان طرح‌هایی که آمریکا و خائنان وابسته به آنان در منطقه عربی، آن را رهبری می‌کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، در ادامه این بیانیه آمده است: این در حالی است که آنان شعار رنگ باخته دموکراسی و مبارزه با تروریسم را سر می‌دهند؛ بطوریکه شرایط افغانستان، عراق، سوریه و لیبی مهر تاییدی بر شعارهای قلابی‌شان است.

این مقام ارشد نُجَباء تاکید کرد: ما آزاد، مدافع و جهادگر خواهیم ماند و در دفاع از ناموس و سرزمین مقدس خود پایدار خواهیم بود. مرگ بر شما که جوانمردی را تروریسم توصیف می‌کنید؛ توهم‌های شما نابود باد که ما به مواضع خود افتخار می‌کنیم.

در این یبانیه ضمن اعلام اینکه آمریکا «شعار رنگ باخته دموکراسی و مبارزه با تروریسم سر می‌دهد، بطوریکه شرایط افغانستان، عراق، سوریه و لیبی مهر تاییدی بر شعارهای قلابی‌شان است»، آمده که «ما آزاد، مدافع و جهادگر خواهیم ماند و در دفاع از ناموس و سرزمین مقدس خود پایدار خواهیم بود... ما به مبارزه خود علیه شما که سرزمین ما را آلوده کردید ادامه خواهیم داد».

هفته گذشته، شبکه سعودی العربیه فهرستی از اسامی نیروها و گروه‌های مختلف زیرمجموعه سازمان الحشد الشعبی عراق را منتشر و ادعا کرد، آمریکا از دولت عراق خواسته تا این گروه‌ها را تحریم و خلع سلاح کند. 

در این فهرست نام شاخه نظامی «منظمة بدر» (سازمان بدر) به رهبری «هادی العامری»، «کتائب حزب‌ الله» عراق، «لواء أبوفضل العباس» ، «عصائب اهل الحق» به رهبری «قیس الخزعلی» و «النجباء» به فرماندهی « أکرم عباس الکعبی» دیده می‌شود. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.