مازندران- محمد دامادی گفت: در حال حاضر اعتبارات بیمه سلامت پاسخگوی نیازهای این سازمان در ارائه خدمات نیست.

اعتبارات بیمه سلامت پاسخگوی نیازها نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت مازندران، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بازدید اداره کل بیمه سلامت استان مازندران اظهار کرد: تامین اعتبارات بیمه ای موجب افزایش رضایتمندی می شود.

وی توجه دولت و مجلس به وضعیت تخصیص اعتبارات بیمه سلامت را مهم خواند و گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای قانون و پوشش بیمه‌ای افراد فاقد بیمه درمان در سطح کشور توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نفر از افراد فاقد پوشش بیمه را در صندوق بیمه همگانی بیمه کند که این موضوع از اقدامات بسیار مهم در عرصه سلامت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تداوم این روند نیازمند توجه هرچه بیشتر دولت و مجلس در تخصیص اعتبارات مورد نیاز در بودجه سال آینده است.

دامادی افزود: مجلس شورای اسلامی می تواند با تصویب بودجه مورد نیاز سازمان بیمه سلامت در بررسی لایحه بودجه سال ۹۸، موجب افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات درمانی مورد نیاز و رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگ پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان مازندران خواستار تخصیص بودجه مستقل برای تداوم و به ثمر نشستن اهداف بزرگ این طرح شد.

همچنین دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز بر توجه هرچه بیشتر نمایندگان در تصویب بودجه مورد نیاز این سازمان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت بیمه شده سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند، حمایت مجلس می‌ تواند در تسهیل دسترسی تمامی مردم حتی در نقاط دور افتاده استان از خدمات بیمه سلامت تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان مازندران، خواستار حمایت همه جانبه مجلس در راستای تامین منابع مورد نیاز این طرح جهت ایجاد آرامش و دلگرمی مردم، بیمه شدگان و موسسات درمانی شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.