«جبهه عمل اسلامی» لبنان ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، تأکید کرد این رژیم تنها زبان زور را می‌فهمد.

"جبهه عمل اسلامی" لبنان حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «جبهه عمل اسلامی» لبنان طی نشست دوره‌ای خود با حضور مسئول هماهنگی این حزب «شیخ زهیر الجعید» حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق را محکوم کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان‌ان‌ای»، جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد نه قطعنامه‌های بین‌المللی و نه بیانیه‌های محکومیت، این رژیم ستمکار را بازنمی‌دارد؛ تنها چیزی که جلوی این رژیم را می‌گیرد همان زبان زور و قدرت است که مقاومت در لبنان، فلسطین و سوریه به کار گرفته است.  

 جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه (دیروز) مجددا مواضعی در اطراف دمشق را مورد حمله هوایی خود قرار دادند (جزئیات بیشتر).

ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان صریح و کم‌سابقه به تهاجم هوایی علیه اهدافی در سوریه، مدعی شد که این اهداف متعلق به ایران بوده است.

ارتش راین رژیم با صدور بیانیه‌ای درباره تجاوز بامدادی امروز علیه فرودگاه بین‌المللی دمشق، با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

پس از این حمله، وزارت خارجه سوریه در نامه‌ای به شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل، سکوت این نهادها در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی را دلیل اصلی این حملات دانست.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این نامه‌ آمده است که تجاوزات رژیم صهیونیستی بدون حمایت نامحدود آمریکا و مصونیتی که اعضای شورای امنیت در اختیار آن گذاشته‌اند؛ ممکن نیست. وزارت خارجه سوریه، واکنش شورای امنیت به حملات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی را به «سکوت مرگبار» تشبیه کرده است.

در این نامه، تأکید شده است که هدف صهیونیست‌ها از حمله به سوریه، طولانی‌ کردن بحران و روحیه‌دهی به اندک تروریست‌های باقی مانده و از سوی دیگر سر پوش نهادن به مشکلات داخلی خود است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.