قزوین_ منوچهر حبیبی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران توانسته اقتدار خود را حفظ و آن را به دنیا صادر کند.

انقلاب اسلامی ایران توانسته اقتدار خود را به دنیا صادر کند

به گزاارش خبرنگار قدس آنلاین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین روز سه شنبه در نشست مشترک مدیران اقتصادی استان که در سالن جلسات باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه جشن انقلاب اسلامی هستیم، برنامه های مختلفی برای این جشن پیش بینی شده است و ماموریت مهم و اساسی مدیران دستگاه های اجرایی باید حمایت از تولید داخلی و نظارت و کنترل بازار باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به همراه داشت و مردم در این انقلاب دریافتند که باید در هجمه های متفاوت مقابله کرد که البته جمهوری اسلامی نتیجه مبارزات همدلانه مردم و نظام بوده و جلب اعتماد مردم امیدآفرینی یکی از مهمترین وظایف ما است.

حبیبی بیان کرد: دشمن از ترفندهای مختلفی از جمله بزرگنمایی مشکلات برای ایجاد جنگ روانی استفاده می کند که رهبری ولایت فقیه موجب خنثی شدن این نقشه ها شده است و امروز انقلاب اسلامی ایران توانسته اقتدار خود را حفظ و آن را به دنیا صادر کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین عنوان کرد: رسیدگی  و توجه به روستاها از اولویت های انقلاب اسلامی بعد از پیروزی بر رژیم شاهنشاهی است و امروز شاهد زیرساخت های خوبی در تمامی روستاها هستیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در حوزه تنظیم بازار در بودجه، اعتباری برای کالاهای اساسی اختصاص داده نمی شود اما در سالجاری به معیشت مردم به طور ویژه توجه شده است و نگاه دولت به معیشت مردم در این است که مردم در تنگنا قرار نگیرند؛امروز در ذخیره سازی کالاهای اساسی مشکلی نداریم و کالاهایی همچون توزیع گوشت به صورت گسترده تر صورت می گیرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: امروز روابط عمومی ها و مدیران باید ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داشته باشند و شبهات را برطرف کنند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: انتقادها را قبول می کنیم اما چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه فجر فرصتی است تا در مسیرامیدآفرینی گام برداریم .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.