قزوین_ مسعود بابایی گفت: ۷۲۰ تعاونی فعال در استان وجود دارد که این تعاونی ها در بخش های مختلف تولیدی، خدماتی وتوزیعی فعالیت می کند.

۷۲۰ تعاونی فعال در قزوین وجود دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین روز سه شنبه در نشست مشترک مدیران اقتصادی استان با خبرنگاران در سالن جلسات باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری قزوین، اظهار داشت: ۲۱ درصد کاهش در حوادث شغلی قزوین ایجاد شده است و کاهش حوادث ناشی از کار از جمله وظایفی تعریف شده بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

بابایی یادآور شد: ۷۲۰ تعاونی فعال در استان وجود دارد که این تعاونی ها در بخش های مختلف تولیدی، خدماتی وتوزیعی فعالیت می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: بیش از ۱۴۰ هزار نفر قشرنیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان قزوین حضور دارند که سبدهای حمایتی در بین این اقشار توزیع می شود.

وی در بخش دیگری به آمار بیمه شدگان اجباری استان قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد بیمه شدگان اجباری این استان قزوین از ۱۶ هزارنفر به ۱۹۰ هزارنفر افزایش پیدا کرده و این آمار مربوط به چهل سال گذشته تا به امروز است.

دراین نشست که علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین نیز حضور داشت گفـت: اتاق بازرگانی بخشی از مشورت و همراهی را برای به همکاری گرفتن سرمایه های مالی و فکری بخش خصوصی اجرایی کرده و این عمل برای رونق اقتصاد ملی بوده است.

کشاورز قاسمی گفت: اقدامات مناسبی در خصوص شورای گفتگو با مشارکت مسئولان اناجم شده است که از نمونه آن می توان به برگزاری ۴۷ جلسه شورای گفتگو با مشارکت مسئولین استانی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: رتبه نخست شورای گفتگو در سال گذشته به استان قزوین اختصاص گرفت و این استان توانست زیرمجموعه هایی از جمله انجمن بانوان بازرگان را راه اندازی کند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین مطرح کرد: فعالیت های مختلفی از سوی اتاق بازرگانی این استان از جمله برگزاری نمایشگاه های برون مرزی و ۲۸۰ دوره آموزشی و صدور یک هزار کارت بازرگانی انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.