نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس آخرین وضعیت استعفای نمایندگان اصفهان را تشریح کرد.

 جدیدترین خبرها از استعفای نمایندگان استان اصفهان در مجلس

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت استعفای نمایندگان استان اصفهان در مجلس، گفت: نمایندگان این استان هنوز استعفای خود را پس نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود و اختصاص بودجه آب آشامیدنی این استان در بودجه سال ۹۸ از خواسته‌های نمایندگان استان اصفهان است، گفت: با توجه به اینکه تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود در هیئت دولت تصویب شده است و همچنین بودجه سامانه دوم آب آشامیدنی در لایحه بودجه سال ۹۸، نمایندگان اصفهان تقریبا به خواسته‌های خود رسیده‌اند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه نمایندگان استان اصفهان هنوز درباره پس گرفتن استعفا به جمع‌بندی نرسیده‌اند، تصریح کرد: احتمالا پس از تصویب بودجه سامانه دوم آب آشامیدنی در صحن پارلمان، در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

ابوترابی در تشریح بودجه سامانه دوم آب آشامیدنی، اظهار داشت: در گذشته برای تامین آب آشامیدنی اصفهان از انتهای زاینده رود برداشت می‌شد اما با تخصیص این بودجه و ساخت خط لوله انتقال، از ابتدای زاینده رود برای تامین آب آشامیدنی ۵ میلیون مردم اصفهان برداشت می‌شود.

عضو کمسیون شوراها در مجلس، اضافه کرد: برداشت آب استان اصفهان برای مصرف آب آشامیدنی به همان میزان قبل است و تغییر نکرده و تنها محل برداشت تغییر کرده است.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.