سردار شرفی با بیان اینکه اگر آگاهی‌های عمومی افراد جامعه بالا رود امنیت نیز افزایش خواهد یافت، گفت: 9 ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته کشف سرقت‌ها 65 درصد افزایش یافته و همچنین 109 درصد افزایش دستگیری سارقان را داشته‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا: افزایش ۶۵ درصدی کشف سرقت‌ها در ۹ ماهه اول امسال

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم افتتاح اولین درزین پلیس راه‌آهن تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: همانطور که مستحضرید امنیت بستری برای رشد و تعالی انسان است و با امنیت همه چیز شیرین خواهد شد. 

وی افزود: راه‌آهن به عنوان سنبل توسعه کشور یکی است، مولفه‌های مهم و امروز خوشحالیم که این صنعت در اختیار انسان‌های فرهیخته در شرایطی که کشور با مشکل مواجه است به خوبی اداره می‌شود. 

سردار شرفی افزود: بسیار خوشحالم شاهدم ا مروز پلیس در کنار راه‌آهن با هم‌افزایی و درک درست از نقش خود رسالت را به درستی انجام می‌دهند. بحث تجهیزات و فناوری موردی مهم است که ا کنون شاهدیم پلیس مجهز به برخی تجهیزات می‌شود و در این زمینه از همت دوستان در صنعت ریلی سپاسگزار هستم. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: شایستگی مدیران سازمان یکی از مولفه‌های مهمی است که در راه‌آهن و پلیس وجود دارد و ما امروزه شاهد افزایش راندمان این صنعت هستیم. در 9 ماه ابتدای امسال در مقایسه با سال قبل کشف سرقت‌های ما 65 درصد افزایش یافته و در دستگیری سارقین 109 درصد افزایش بوجود آمده است؛ همچنین از نظر ارزش ریالی کالاهای مکشوفه شامل 300 درصد افزایش قیمت هستیم. 

وی در ادامه گفت: ما از نظر کشف مواد مخدر 100 درصد کشفیات داشته‌ایم و همچنین از نظر تشکیل پرونده 14 درصد افزایش عملکرد وجود دارد. صنعت ریلی متفاوت از سایر عرصه‌ها است شاید سرقت یک پیچ در خارج از این عرصه آسیب زیادی نرساند ولی در حوزه ریلی تبدیل به فاجعه‌ای عظیم می‌شود که شاید از نظر جانی جبران‌ناپذیر باشد. 

سردار شرفی در پایان بیان کرد: ما باید مانند دو چشم خود از صنعت ریلی مراقبت کنیم زیرا ایمنی و امنیت در کنار یکدیگر ارزشمند هستند و همچنین اگر آگاهی‌های عمومی افراد جامعه بالا رود افزایش امنیت نیز بوجود خواهد آمد؛ لذا درزین پلیس وسیله‌ای است که برای افزایش راندمان پلیس در پیشگیری از جرائم امری مهم بشمار می‌رود. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.