قزوین_ اصغر گونجی مجموع پروژه های قابل افتتاح در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی را یکهزار و ۲۳۴ واحد با اعتبار ۲۴ هزار و ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد.

افتتاح یک‌هزار و ۲۳۴ واحد طرح ویژه بهسازی مسکن در دهه فجر

اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به پروژه های قابل افتتاح دهه فجر، اظهار داشت: در این دهه، پروژه های مختلفی از جمله طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب، پروژه تامین مسکن خانواده های دارای دومعلولیتی تحت پوشش بهزیستی و طرح هادی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

وی مجموع پروژه های قابل افتتاح در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی را یکهزار و ۲۳۴ واحد با اعتبار ۲۴ هزار و ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این طرح، ۱۰۸ واحد با اعتبار ۲ هزار و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان آبیک، ۷۳ واحد با اعتبار یکهزار و ۴۶۰ میلیون ریال در شهرستان آوج، ۹۳ واحد با اعتبار یکهزار و ۸۶۰ میلیون ریال در شهرستان البرز، ۳۹۶ واحد با اعتبار ۷ هزار و ۹۲۰ مییلون ریال در شهرستان بوئین زهرا، ۱۷۲ واحد با اعتبار ۳ هزار و ۴۴۰ میلیون ریال در شهرستان تاکستان و ۳۹۲ واحد با اعتبار ۷ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال در شهرستان قزوین افتتاح می شود.

گونجی یادآور شد: در حوزه طرح هادی نیز برنامه های مختلفی از جمله اجرای طرح هادی(سنگفرش و محوطه سازی)،آسفالت معابر، جدول و زیرسازی، سنگفرش و محوطه سازی در شهرستان های استان قزوین دنبال می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین ادامه داد: ۷۳ واحد با اعتبار ۷ هزار و ۶۷۰ میلیون ریال (پرداخت بلاعوض به خانوارهای بهزیستی دومعلول و بیشتر براساس تفاهم نامه منعقد بین بنیاد مسکن مستضعفان و سازمان بهزیستی از سال ۹۵ تاکنون) در قالب تامین مسکن خانواده های دارای دومعلولیت تحت بهزیستی افتتاح می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.