ملکی گفت: پلیس تلاش کرده تا با بهره‌مندی از روش‌های جدید در مسیرهایی مانند کویر یا ... که امکان تردد خودرو وجود ندارد ایفای نقش کند و در همین زمینه اولین درزین با محوریت پلیس وارد حمل و نقل ریلی شد.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور: برای تامین امنیت از روش‌های جدید بهره می‌گیریم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین،  حشمت الله ملکی رئیس پلیس راه‌آهن کشور در مراسم افتتاح اولین درزین از پلیس راه‌آهن گفت: راه‌آهن یکی از بزرگترین خدمات دهندگان به مردم در بنادر، مراکز تجاری و ... در حوزه مسافربری درون شهری، برون‌شهری و حومه‌ای است که امنیت آن به بهترین شکل و روش‌های مختلفی ایجاد می‌شود.

وی افزود:‌به سبب گستردگی شبکه راه‌آهن امنیت آن به شرایط ویژه‌ای نیاز دارد. قرار گرفتن در شرایط جغرافیایی متفاوت و عبور از نزدیک به 83 شهر در کشور حساسیت امنیت در راه‌آهن را دوچندان کرده است.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور بیان کرد: پلیس تلاش کرده با بهره‌مندی از روش‌های جدید به گونه‌ای در مسیرهایی مانند کویر یا ... که امکان تردد به جز صنعت ریلی در آن وجود ندارد ایفای نقش کند. تلاش شده است تا یک دستگاه درزین در اختیار پلیس قرار گیرد و ما با تجهیز آن به آرم و علائم پلیس بتوانیم امنیت را ایجاد کنیم.امیدواریم با مجموع اقداماتی که پلیس برای امنیت به کار برده است بتوانیم اقداماتی را درحوزه امنیت ریلی انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: به طور مثال در محورهای لرستان-زاگرس و همچنین اصفهان به کرمان که امکان بهره‌برداری از سایر وسایل نقلیه وجود نداشته است قدم برداریم. هر اقدامی که بخواهد برای تامین امنیت مردم انجام شود وظایف ما را سنگین‌تر خواهد کرد.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور در پایان گفت: ما به ارائه خدمت توسط هلیکوپتر نیز فکر کرده‌ایم و نیاز است حمل و نقل هوایی برای ارائه خدمت اختصاص یابد. حراست و پلیس راه‌آهن عواملی هستند که با وجود آنها مردم با خیال راحت از قطار استفاده می‌کنند هر چند ما به وضعیت کنونی قانع نیستیم ولی امیدواریم قدمی در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی برداریم و برای آخرت خود توشه‌ای داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.