البرز- حمید حمزه لو با تاکید براینکه باشگاه گل ریحان به دنبال یک فعالیت ریشه ای و اثرگذار در فوتبال البرز، گفت: در این راه همراهی و هم افزایی جامعه فوتبال و مسئولان استانی ضروری است.

به دنبال یک فعالیت ریشه‌ای و اثرگذار در فوتبال البرز هستیم

حمید حمزه لو مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اخیرا نشستی سازنده را با هیئت فوتبال استان برگزار کردیم و در این جلسه اهداف و برنامه‌های باشگاه برای ایجاد آکادمی و بهره گیری از ظرفیت های بومی استان البرز مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: باشگاه گل ریحان به دنبال یک فعالیت ریشه ای بر اساس استانداردهای موجود است و قطعا ظرفیت های بالای فوتبال استان البرز در اولویت های این باشگاه خواهد بود.

حمزه لو با تاکید براینکه باشگاه گل ریحان خود را درگیر حواشی مرسوم در فوتبال و زیاده خواهی برخی جریانات  نمی کند و موفقیت تیم در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر را هدف گذاری کرده است گفت: در این راه علاوه بر حمایت مردم خونگرم استان البرز وشهر کرج به عنوان یار دوازدهم نیازمند هم افزایی مسئولان استانی هستیم.

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز بازی های حساس تیم در لیگ یک را مورد اشاره قرار داد و گفت: از ابتدای فصل برنامه ریزی دقیقی روی سرمایه فکری، انسانی، و مردمی انجام شده تا منجر به خوشحالی جامعه ورزشدوست و علاقمندان به فوتبال در ایران کوچک یا البرز شود، در حال حاضر بیش از هر چیز نیاز به تمرکز روی تمرین ومسابقه داریم تا در نهایت هدف اصلی یعنی حضور نماینده استان البرز در لیگ برتر محقق شود.

حمزه لو در ادامه گفت: باشگاه گل ریحان در ماه های اخیر تلاش وافری کرده تا ارتباط مناسبی با علاقمندان به فوتبال داشته باشد و ارتباط گیری و دعوت از مدارس فوتبال جهت حضور در ورزشگاه، تدارک جوایز برای تماشاگران بازی های خانگی در قالب قرعه کشی و فراخوان زمان بازی ها در سطح شهر از آن جمله بوده است و در فاز بعدی ایجاد آکادمی وتیم های پایه وبانوان و بهره گیری از ظرفیت غنی فوتبال استان را مدنظر دارد.

مدیر باشگاه گل ریحان البرز در پایان با تاکید براینکه مجموعه بازیکنان ،کادرفنی و مدیریت باشگاه برای سربلندی نماینده البرز در لیگ دسته اول کشور تمام توان خود را به کار گرفته اند گفت: همراهی و حمایت البرزی ها می تواند کمک شایانی برای رسیدن به این هدف مهم باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.