بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: سردار آزمون و مهدی طارمی به‌خوبی خودشان را در موقعیت گل قرار می‌دهند اما در زدن ضربات آخر باید بیشتر دقت کنند.

روشن: آزمون و طارمی باید ضربه به دروازه را تمرین کنند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسن روشن بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران دیدار ایران و چین در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و برد برابر عمان هم روحیه بازیکنان را بالاتر برد. تیم منسجمی داریم و حالا برای رسیدن به نیمه‌نهایی باید چین را شکست دهیم. در مجموع برتر از آنها هستیم ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. باید مقابل چین هم باهوش و حرفه‌ای فوتبال بازی کنیم تا به نیمه‌نهایی برسیم.

وی با اشاره با شانس تیم ملی برای قهرمانی در این مسابقات عنوان کرد: شانس خوبی برای قهرمانی در این جام داریم چون با یک قرعه یا یک مسیر آسان مواجه شدیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نیمه‌نهایی باید با ژاپن بازی کنیم که البته این بازی آسان نیست. با این حال همه ایرانی ها امیدوارند که این تیم ملی بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شود.

روشن با اشاره به برخی انتقادها از مهدی طارمی و سردار آزمون در خصوص از دست دادن موقعیت‌های گلزنی تاکید کرد: آزمون و طارمی مهاجمان خوبی هستند که در زمین مسابقه دوندگی و تلاش زیادی دارند. آنها به‌خوبی خودشان را در موقعیت گل قرار می دهند ولی مسئله مهم این است که گاهی اوقات در زدن ضربات آخر کم دقت هستند. آزمون و طارمی باید ضربه به چهارچوب دروازه را تمرین کنند تا به راحتی فرصت‌ها را از دست ندهند.

مهاجم پیشین تیم ملی با تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند اظهار داشت: ما دروازه‌بان مطمئنی داریم و بیرانوند با ادامه این مسیر می‌تواند خودش را به سطح بالاتری در رده ملی و باشگاهی برساند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.