همدان- مصطفی پناهنده گفت: راه امکان ارتباطی است که نگهداری آن دایمی بوده و باید برای بهبودتردد همیشه به ترمیم روکش و سایر مشخصات فنی آسفالت پرداخت.

روکش آسفالت‌ جاده‌های استان همدان ترمیم شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مصطفی پناهنده مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای استان همدان اظهار کرد:۱۷۹ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان همدان روکش آسفالت شده است.

 وی گفت: در برخی موارد هم به ضرورت برای پیشگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین آسفالت ترک موجود در راه باید با مواد خاصی رزینی پوشانده شود که امسال در این حوزه ۱۱۲۹۹۳ کیلومتر از راه‌های استان با این مواد خاص درزگیری شد.

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای استان همدان افزود: در ۹ ماهه گذشته برای حفاظت از آسفالت راه‌های استان همدان ۳۴ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۳۳ کیلومتر آسفالت ریگلاژی و ۱۱ کیلومتر آسفالت شانه راه‌ها  استفاده شده است.

پناهنده اظهار کرد: همچنین در این حوزه حفاظه از راه عملیات ساخت زیرگذر، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، ساخت پل، اصلاح پیچ، لکه‌گیری و غیره هم اجرا شده است؛ حفاظت از راه به دلیل تاثیرات منفی که تغییرات اقلیمی بر راه دارد یک ضرورت انکارپذیر و  دایمی است که امسال در این حوزه حدود ۱۷۹ کیلومتر از روکش آسفالت‌ جاده‌های استان ترمیم شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.