مازندران- سید مظاهر حسینی گفت: آبداران مازندرانی آموزش های کلرزنی آب آشامیدنی را فرا گرفتند.

آبداران مازندرانی آموزش "کلرزنی" دیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، سید مظاهر  حسینی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری اظهار کرد: کارگاه آموزشی کلرزنی آب آشامیدنی ویژه متصدیان فعال حوزه نگهداری و کنترل کیفی در امور آبفار شهرستان ساری برگزار شد.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی کلرزنی آب آشامیدنی ویژه متصدیان فعال در حوزه نگهداری و کنترل کیفی آبفار شهرستان ساری در راستای آموزش شیوه های درست گندزدایی آب برگزار شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ساری هدف از اجرا و برگزاری چنین کارگاهی را آشنایی و آموزش آبداران و متصدیان فعال در حوزه نگهداری و کنترل کیفی با شیوه های درست کلرزنی و اهمیت آن در گند زدایی و تولید آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاییان عنوان کرد.

حسینی تاکید کرد: انجام دقیق وظایف محوله در گندزدایی و کلرزنی مداوم آب شرب مسئولیت مهم و تاثیرگذار در خدمت به روستاییان است که اهتمام و جدیت آبداران در این امر را می طلبد.

وی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی، متصدیان فعال حوزه نگهداری و کلرزنی از نزدیک نحوه صحیح نگهداری و کار با دستگاه کلریناتور را آموزش دیدند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.