رئیس اتاق اصناف خراسان رضوی گفت:با توجه به ایامی که پیش داریم طرح‌های خاصی را در استان اجرا خواهیم کرد.

در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته ایم
 
به گزارش قدس آنلاین ، محمود بنا نژاد رئیس اتاق اصناف خراسان رضوی در نشست خبری طرح نظارتی نوروز ۹۸  که با حضور و معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت برگزار شد، گفت: مشهد با توجه به وضعیت خاص مشهد در ورود زائرین و ایامی که ترافیک زائر زیادی در پیش داریم طرح‌های خاصی را اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در مشهد بازارهای بزرگی داریم، تصریح کرد: حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی در بخش اصناف داریم و این بازار بزرگ امکانات زیادی را هم می‌طلبد و ما سعی داریم تا با امکانات محدود بهترین بازخورد را داشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خراسان رضوی با اشاره به اینکه هر ساله نمایشگاه‌های عرضه مستقیم را در فصل بهار و پاییز داشته ایم گفت: امسال از ۱۰ تا ۱۷ اسفند ماه در حوزه‌های پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شکلات و شیرینی نمایشگاه عرضه مستقیم را داریم.

بنانژاد با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها برای حضور در نمایشگاه شروع شده است افزود: پس از کارشناسی اولیه کالاها از نظر قیمت، کیفیت و داخلی و خارجی بودن، نمونه کالا در در غرفه نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها نماینده مستقر از حوزه تعزیرات حکومتی داریم تا در همان محل به شکایات مردم رسیدگی و همان جا حکم صادر می‌کند.

رئیس اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: ما در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم که با این وجود سعی بر این است تا کمبودی نداشته باشیم، اما ضعف‌هایی هست که به علت مسائل جهانی مثل تحریم است.

علی باخرد معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی هم در این نشست با تشریح دو طرح نظارتی آخر سال گفت: هر ساله با نزدیک شدن و شروع سال جدید ما بعنوان پلیس اقتصادی الزاماتی را در طرح نظارتی بازار و حوزه اقتصادی داریم.

وی با اشاره به اینکه باید در این شرایط اقتصادی در هر حالت آمادگی بیشتری را داشته باشیم، تصریح کرد: امسال طرح نظارتی ۱ ماه زودتر ابلاغ شده در سراسر کشور و از اول بهمن این طرح را اجرا کردیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال با توجه با این شرایط اقتصادی در مقابل مفاسد و تخلفات اقتصادی مانند سربازان نظام در حالت آماده باش قرار داریم.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.