رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: انکار مشکلات توسط برخی مسئولان مشکلی را حل نمی کند و باید با کار جهادی موانع برطرف شود.

انکار مشکلات توسط برخی مسئولان مشکلی را حل نمی کند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام علی مظفری ظهر چهارشنبه در  ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دادگستری  خراسان رضوی اظهارکرد: هدف انقلاب اسلامی ایران  مبارزه با ظلم و حق طلبی و بسط و گسترش عدالت است. 

وی افزود: دشمنان ما از تحرک نظامی علیه ایران ناامید شده اند و نشانه آن نیز اجلاس آتی لهستان است که پس از عدم موفقیت در اجماع علیه ایران به دنبال اجماعی جدید برای مقابله با قدرت جوانان ما هستند که به لطف خداوند این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: مسئولان باید با کار جهادی و تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی باشند وانکار سختی ها، مشکلی را حل نمی کند.

مظفری گفت: امروز مشکل کشور ما کم تحرکی یا بی تحرکی مسئولان است و مردم از مسئولان پیشی گرفته اند و به همین دلیل  فریضه امر به معروف و نهی از منکر مردم باید در مواجهه با مسئولان در جهت اصلاح امور مطالبه گری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی رهبر معظم انقلاب به تنهایی هم کار فرهنگی، هم نظامی  وهم اجتماعی انجام می دهند و آنگونه که باید و شاید همصدایی و همراهی با ایشان وجود ندارد و باید گفت انتظارات از برخی مسئولان در پیروی از ایشان برآورده نمی شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.