نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آمریکا می‌خواهد ایران را با تهاجم اقتصادی یا نظامی از بین ببرد، اما انگلیس‌ها می‌گویند، ایران به این سادگی قابل براندازی نیست، مشکل دین‌مداری مردم ایران است.

مشکل دشمن قدرت ایدئولوژی کشور است/ دشمن می‌خواهد پشتیبانی ایدئولوژی را از نظام بگیرد
به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دومین اجلاس منطقه‌ای استاد و مسجد در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: آمریکا معتقد است اگر تا سال ۲۰۲۵ نفوذ خودش را بر قدرت‌هایی مانند چین، هند، ژاپن و روسیه تثبیت نکند، دچار فروپاشی می‌شود و ایران را سدی سر راه خود می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: آمریکا می‌خواهد ایران را با تهاجم اقتصادی یا نظامی از بین ببرد، اما انگلیس‌ها می‌گویند، ایران به این سادگی قابل براندازی نیست، مشکل دین‌مداری مردم ایران است و باید این پشتیبانی ایدئولوژیک را از نظام سلب کنیم.

وی افزود: انگلیس‌ها معتقد هستند فشارهای اقتصادی مسئله را حل نمی‌کند و باید سفره دین‌مداری از بین مردم جمع شود تا پوشش ایدئولوژیک نظام از بین برود، این نظام بدون مردم نصف روز هم دوام نمی‌آورد.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: اینکه جریان اساتید و نخبگانی با مراکز ایدئدلوژیک و مساجد وارد ارتباط شود و علاوه بر حوزه آکادمیک درراستای ترویج عقاید در حوزه‌های عمومی نیز فعالیت کنند و وظیفه خودشان را منحصر در حیطه دانشگاه ندادند، در مقابل دشمنی که سعی دارد ایدئولوژی را از جوانان سلب کند حرکت بسیار ارزشمندی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: آنچه که باید به آن توجه شود، این است که نباید فقط بر جنبه نرم‌افزاری و ارائه طرح کار کرد، مشکل امروز ما این است که کلی طرح داریم، ولی اینها عملیاتی نمی‌شوند، باید راهکارهای عملیاتی مشخص شوند.

وی متذکر شد: حضرت زهرا (ص) و طفل سقط شده ایشان قربانی تداوم اساس و خط جوامع اسلامی در وحی و حفظ منطق گفتمانی شدند، ما نیز باید سعی کنیم در مسائل حساس امروز تا همین حد از خود مقاومت نشان دهیم.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.