محسنی بندپی ضمن اشاره به بانک‌هایی که در زمینه وام جوانان نتوانسته اند تعهدشان را عملی کنند، گفت: در این زمینه باید گزارشی در کمترین زمان ارائه شود تا ضمن بررسی‌ها، مشکل به سرعت رفع شود.

استاندار تهران: بانک‌ها تعهد ارائه وام جوانان را نادیده گرفتند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران به ریاست انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران، گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان، مروستی مدیر کل اجتماعی، وره چهره، مشاور جوانان استاندار و جمعی از فرمانداران و مدیران کل استان تهران برگزار شد.

انوشیروان‌محسنی‌بندپی استاندار تهران در این نشست با تأکید بر اینکه مسئولین موظف هستند برای ارتقاء بخشیدن به اقدامات در حوزه ساماندهی جوانان پیگیری بیشتری را انجام دهند، گفت: یکی از راهکارهای مفید در این زمینه ارزیابی عملکرد دستگاه است که می‌تواند باعث انگیزه برای فرمانداری‌ها و و اداره ورزش و جوانان باشد که کار بهتر انجام شود.

استاندار تهران با بیان اینکه  اهمیت فعالیت فرهنگی و اجتماعی به گونه است که باید مصوبه و تکلیف  شود عنوان کرد: لازم است در همه شهرستان‌ها به صورت دوره ای با حضور مسئولین و جوانان هر شهرستان نشست هایی برگزار شود و  جوانان  بتوانند با آگاهی به مسایل نقطه نظرات و انتقادات خود را در آن جلسه مطرح، و راه حل علمی و پژوهشی برای آن بیان کنند.

وی گفت: در خصوص بانک‌هایی که در زمینه وام جوانان نتوانسته اند تعهدشان را عملی کنند باید گزارشی در کمترین زمان  ارائه شود تا مشکل را بررسی  و در رفع آن تسریع انجام شود.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه نباید زمان را از دست داد و تکرار مسائل در حوزه جوانان بی‌فایده است اظهار داشت: باید در هر جلسه مصوباتی در سامانه ثبت شود و در جلسه بعدی آن را پیگیری و در رابطه با آن اقدام انجام شده توضیح دهیم تا مشخص شود چه دستگاهی مصوبات خودش را اجرایی و عملیاتی نکرده است . لازم است شرایطی فراهم شود تا به صورت خلاقانه با داشتن وجه تمایز،  به عمل، اقدام و رفع مشکل بپردازیم تا اثربخشی بیشتری به وجود آید.

نماینده عالی دولت در استان تهران با تأکید بر اینکه اعتبار اشتغال‌زایی از ۶ میلیارد به ۱۴ میلیارد رسیده است، بیان کرد: باید به تناسب توانمندی‌های جوانان کلاس‌های آموزشی و مهارت آموزی برگزار کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.