شرکت ایران خودرو خراسان در همایش ملی صنعت و خدمات سبز به عنوان واحد برتر صنعت سبز کشور معرفی شد.

شرکت ایران خودرو خراسان واحد برتر صنعت سبز کشور شد

به گزارش قدس آنلاین ، در همایش ملی صنعت و خدمات سبز، شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد برتر صنعت سبز کشور معرفی و تندیس سیمین همایش به مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیر برنامه‌های زیست محیطی آلمان، مدیران ارشد کشوری و مدیران نمونه واحدهای صنعتی سبز کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این دوره تعداد ۲۵۳ شرکت حضور داشتند که از این تعداد، ۲۱۷ واحد آن صنعتی و ۳۶ واحد دیگر خدماتی بودند و از این میان تعداد ۱۴ واحد به عنوان واحد برتر صنعت برگزیده سبز و تعداد ۶۷ واحد نیز به عنوان واحد برتر صنعت سبز انتخاب شدند؛ همچنین تعداد ۳ واحد نیز به عنوان واحد خدماتی برگزیده سبز و ۱۱ واحد خدماتی نیز قابل تقدیر شناخته شدند.

عدم داشتن مغایرت‌های زیست محیطی و نبودن جزء صنایع آلاینده (احراز الزامات محیط زیستی در طی ۴ دوره فرایند خوداظهاری)، استقرار سیستم پایش آلاینده‌ها و بازیافت، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک و استقرار پایش لحظه‌ای آلاینده‌ها، استقرار دفتر HSE، ارتقاء دانش محیط زیستی به کارکنان و داشتن گواهی ۱۴۰۰۱ ISO از جزو شاخص‌ها و محورهای انتخاب واحدهای برتر صنعتی و خدماتی سبز بوده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.