البرز- جمشید هرمزی گفت: دومین دوره مسابقات رینگ ۲۰ ورزش سورنا (جام آریا قهرمان) با حضور نفرات زبده و بهترین های استان البرز و دیگر نقاط کشوربرگزار می شود.

رقابت بهترین‌های ورزش سورنا در جام " آریا قهرمان"

جمشید هرمزی بنیانگذار و موسس هنر رزمی ایرانی سورنا در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: دومین دوره مسابقات رینگ ۲۰ جام آریا قهرمان به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن پوریای ولی شهر فردیس برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات روزهای ۱۱ و۱۲ بهمن ماه در دو بخش بانوان آقایان به انجام خواهد رسید و برترین های البرز وبرخی چهره های مطرح وعنوان دار کشور در هنر رزمی سورنا  باهم به رقابت خواهند پرداخت.

هرمزی برگزاری این مسابقات را فرصتی مناسب برای عرضه ومعرفی این ورزش رزمی ایرانی دانست و گفت: هماهنگی ها برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات انجام شده و نشست هماهنگی داوران نیز برگزار شده تا مسابقات در سطح کیفی مناسبی به انجام برسد.

وی افزود: در برگزاری این مسابقات علاوه بر همراهی و تعامل اداره ورزش وجوانان فردیس هیئت ورزش های رزمی این شهرستان وهیئت ورزش های رزمی استان البرز نیز مشارکت خواهند داشت

.

موسس وبنیانگذار هنر رزمی سورنا در پایان با نوید به ورزشدوستان البرزی گفت: در نیمه نخست سال ۹۸ میزبان اولین دوره مسابقات سورنا جام باشگاه های جهان در استان البرز خواهیم بود و پیش بینی می شود ۱۵ کشور خارجی در این مسابقات حاضر شوند.

وی در پایان گفت: : از سال ۸۰ شکل گیری ورزش سورنا آغاز شده و در حال حاضر به سطحی رسیده که حدود ۷ هزار نفر در کشور به آن مشغول هستند و در البرز به عنوان خاستگاه این ورزش نزدیک به ۳ هزار نفر سورنا کار می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.