البرز- محمد ربیعی ضمن پیش بینی خود در خصوص فینالیست های جام ملت های آسیا گفت: باتوجه به بازی های برگزار شده و مشاهده سطح کیفی تیم های حاضر در جام ملت ها پیش بینی ام این است که ایران و استرالیا دیدار پایانی این رقابت ها را برگزار خواهند کرد.

ایران و استرالیا فینال جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کنند

محمد ربیعی کارشناس ومربی البرزی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: می توان گفت تمامی کشورهای حاضر در جام ملت ها فراتر از نام خود ظاهر شده و تیم هایی نظیر تایلند، هند، اردن و ویتنام نسبت به سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند.

ربیعی تصریح کرد: حضور مربیان بزرگ به مانند کوپر، اریکسون و مارچلو لیپی بر کیفیت فوتبال آسیا افزوده و این امید می رود که در سال های آینده قدرت های جدیدی در آسیا ظهور کنند.

مربی اسبق تیم های بادران وآلومینیوم اراک ضمن ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت: باید پذیرفت پیروزی های تیم ملی تا این مرحله مقابل تیم های درجه ۲ آسیا بدست آمده و دیدار مقابل عراق نیز به لحاظ کیفی از نکته خاصی برخوردار نبوده است.

کارشناس البرزی فوتبال ایران با بیان این که چین فوتبال باکیفیتی را ارائه می دهد گفت: چین، مارچلو لیپی را روی نیمکت خود دارد و همین موضوع باتوجه به دانش و تجربه این مربی کار را برای تیم ایران دشوار می کند.

ربیعی تصریح کرد: بدون شک بازی راحتی مقابل چین نخواهیم داشت و لیپی هیچ گاه مربی ای نبوده که به راحتی بازی را واگذار کند اما تیم ایران از آمادگی ذهنی و بدنی بیشتری برخوردار است و به طور حتم چین را نیز شکست می دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.