همدان- وهب مختاران گفت: مسیر رشد و توسعه استان همدان با بهره‌مندی از ظرفیت های بخش خصوصی و به خصوص کارآفرینان محقق خواهد شد.

تحقق توسعه و اشتغال پایدار استان با بهره‌مندی از توان کارآفرینان

به گزارش قدس آنلاین، وهب مختاران مدیرکل کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در بازدید از کارخانه تولید محصولات لبنی گلبرگ و گلخانه کارآموز مهارت دیده در فنی و حرفه ای نهاوند اظهار کرد:  هدف از این بازدید برقراری ارتباط موثر با کارآفرینان و شناسایی فرصت های شغلی در بازار کسب و کار است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت:  مهارت، فناوری و تربیت نیروی انسانی ماهر یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی پایدار در جامعه  است افرادی در فرایند تولید موفق خواهند شد که مهارت کافی در هر شغل داشته باشند.مهارت آموزی یکی از مهمترین مولفه ها برای تبدیل دانستن به توانستن است و در این صورت می توان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های موثر برداشت.

 وی با تاکید بر ارتباط موثر با کارآفرینان و افرادی که در چرخه تولید نقش دارند گفت:ترویج آموزش های فنی و حرفه ای در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان امری بدیهی است، که این مهم با همکاری کارآفرینان و فعالان بخش صنعت و مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان امکان پذیر است.

وی گفت : استفاده از توانمندی های کار آفرینان در بخش های مختلف تولید(صنعت،  صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری) برای کاهش نرخ بیکاری ضروری است که این اقدام در حوزه اشتغال و کسب درآمد موثر  و قابل استفاده خواهد بود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: توسعه و اشتغال پایدار استان ارتباط مستقیمی به استفاده صحیح از توان و ظرفیت بخش خصوصی و کارآفرینان فعال دارد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.