همدان- سعید احمدی تنها گفت: با تلاش شرکت گاز استان همدان در ۹ ماه امسال ۹۹.۹ درصد از شهروندان استان همدان از نعمت گاز بهره مند هستند. گاز انرژی پاک و طبیعی تامین کننده سلامت مردم استان است.

 حدود ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان همدان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

به گزارش قدس آنلاین، سعید احمدی تنها معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه همدان ۳۰ شهر و ۱۰۲۴ روستا دارد، اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشن چهلمین پیروزی انقلاب و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی همه شهرها و روستاهای با بیش از ۲۰خانوار گاز دارند.

 وی افزود: تا ۹ ماه امسال ۶۳۲ هزار و ۹۱۷ خانوار استان شامل  ۴۱۹ هزار و ۴۹ خانوار شهری و ۲۱۳ هزار و ۸۶۸ خانوار روستایی از انرژی گاز طبیعی بهره‌مند شدند که برای ارایه این خدمات ۳۱۸ هزار و ۴۵۰ علمک نصب شده است تا ۹۹.۹ درصد شهروندان استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند یعنی حدود ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستای استان همدان از گاز طبییعی استفاده می‌کنند.

سعید احمدی تنها گفت: اکنون در استان همدان ، ۹۶۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۹ هزار و ۱۴۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در اجرا شده است.

 وی ادامه داد:  ۶۰۴ هزار و ۵۸۶ مشترک در استان از گاز طبیعی در استان استفاده می کنند که شامل ۵۶۱ هزار و ۸۸۶ مشترک خانگی، ۴۰ هزار ۱۳۰ مشترک تجاری و عمومی، ۲ هزار و ۵۲۱ مشترک صنعتی جزء ، عمده و کشاورزی، ۴ نیروگاه و ۴۴ جایگاه CNG فعال است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان همدان گفت: امسال ۱۲۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ۱۲۹ کیلومتر( ۹۲  کیلومتر در شهرها و ۳۷  کیلومتر در روستاها) اجرا شهری و روستایی در استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی هدفمندی که از آغاز طرح های گازرسانی و به پیروی از آن در استان اجرا شده است اکنون در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب، همه ساکنان ۳۱ شهر و اکثریت ۱۰۲۴ روستای استان همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی گفت:برای بهره‌مندی همه شهروندان استان همدان از گاز طبیعی از آغاز اجرای طرح‌های‌گازرسانی در کشور برنامه‌ هدفمندی در این استان اجرا شده است تا همه جمعیت شهری و روستایی از خدمات بهره‌مندی شوند که در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی خدمات شرکت گاز اکثریت جمعیت استان را پوشش داده است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.