یزد - محمد علی شاه حسینی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۳۳طرح عمرانی و کشاورزی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰میلیارد تومان در شهرستان اشکذر به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح ۳۳طرح عمرانی به مناسبت ایام الله دهه فجر در اشکذر

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، محمد علی شاه حسینی فرماندار شهرستان اشکذر صبح شنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: در این ایام الله دهه فجر ۳۳طرح کشاورزی ، عمران شهری و روستایی، آب روستایی، برق و مخابرات با اعتباری بالغ بر ۳۵۰میلیارد تومان درشهرستان اشکذر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مسئله تامین آب مهمترین اولویت مدیران استانی بوده و نگاه مسئولان به مسئله آب باید دانش محور باشد وشهرستان اشکذر هم با بحران آب مواجه هست وطی دو سال گذشته بیش از۱۳میلیارد ریال برای تامین آب شرب این شهرستان هزینه شده است.

 شاه حسینی تصریح کرد : شهرستان اشکذر اولین شهرستانی است که سند  چشم انداز  توسعه ای آن تدوین شده و طبق برنامه ها ی صورت گرفته در این زمینه  ۶محور توسعه برای این شهرستان درنظر گرفته شده است .

وی درخصوص پیشرفتهای این شهرستان درحوزه های مختلف گفت: تمام روستاهای این  شهرستان تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفته اند و بیش از  ۹۰ درصد جمعیت این شهرستان  تحت پوشش خدمات آب برق و گاز و تلفن هستند و ضریب تلفن ثابت و همراه در این  شهرستان ۱۰۰ درصد بوده  و ۸۰ درصد راه ها و جاده های این شهرستان استاندارد هستند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: هم اکنون ۳واحد دانشگاهی دراین شهرستان وجود دارد که بیش از ۳هزاردانشجو درآن مشغول به تحصیل هستند .

 فرماندار اشکذر درخصوص وضعیت مسکن مهر نیز گفت: درحال حاضر ۱۳۱ واحد مسکن مهر در این شهرستان وجود دارد که درچند سال گذشته تعدادی از این واحد ها دچار شکستگی  شده که جلسات مختلفی برای بررسی این معضل برگزار شد  و برای ۱۸واحد که شرایط سختی داشتند جایگزین صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب های پرورش اسب درکشوراست، افزود: در حال حاضر ۱۳۳باشگاه  پرورش اسب در این شهرستان وجود دارد و نیمی از اسبهای این شهرستان اسب اصیل عرب است .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.