خوزستان_ محسن بیرانوند گفت: متاسفانه در این حمله دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی که یک نفر از آن ها سرباز و دیگری نیروی کادر بود، به شهادت رسیدند.

جرئیات حمله مسلحانه "سربندر"در دست بررسی است

به گزارش قدس آنلاین، محسن بیرانوند  فرماندار شهرستان ماهشهر،اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (شنبه، ۶ بهمن ماه) در خیابان اصلی سربندر (خیابان صدوقی) یک خودرو ناشناس، به خودروی نیروی انتظامی شهرستان که در حال گشت زنی بود، حمله می کند و سرنشینان این خودرو را به رگبار می‌بندد.

وی افزود: متاسفانه در این حمله دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی که یک نفر از آن ها سرباز و دیگری نیروی کادر بود، به شهادت رسیدند.

فرماندار شهرستان ماهشهر تصریح کرد: مراتب و شناسایی عاملان این حمله در دست بررسی است و در صورت نیاز جزییات بیشتری از این حمله منتشر خواهد شد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: موضوع اینکه حمله توسط عوامل و گروهک های تروریستی اتفاق افتاده است یا خیر توسط عوامل اطلاعاتی در دست بررسی است و هنوز جزییات و اطلاعات دقیقی از این موضوع در اختیار من نیست.

تروریستی بودن حمله در دست بررسی

علی‌حسین حسین‌زاده با اشاره به حمله به خودروی نیروی انتظامی در سربندر اظهار کرد: بامداد امروز یک خودرو به خودروی گشت نیروی انتظامی در سربندر حمله کرد و آن را به رگبار بست که متاسفانه دو مامور نیروی انتظامی در این حمله به شهادت رسیدند.

وی افزود: یک تیم از استان برای بررسی و شناسایی عوامل این حمله به شهرستان سربندر اعزام شده است و اکنون تروریستی بودن حمله در دست بررسی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: موضوع این حمله توسط عوامل امنیتی در دست بررسی است و به محض مشخص شدن جزییات بیشتر این حمله، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.