عادل بناکار پیش از بازی مقابل تیم عقاب نهاجا گفت: برای صعود به مرحله پلی آف هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

برای صعود به پلی آف هر بازی حکم فینال را دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با شکست تیم شهرداری تبریز به نخستین برد خود در فصل جاری مسابقات رسید.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز درباره شکست روز چهارشنبه مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: بازی بسیار خوبی از سوی دو تیم شاهد بودیم و رقابت ۵ ست شد که نشان می دهد چقدر رقابت نزدیک بود. بازیکنانم شروع خوبی داشتند و ست اول را پیروز شدند. در ست دوم نیز ۱۶ بر ۱۰ پیش بودیم اما بازیکنان حریف را دست کم گرفتند و همین باعث شد ارومیه با ارائه بازی خوب در این ست پیشی بگیرد و نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

عادل بناکار در ادامه افزود: ست سوم را تیم ما پیروز شد اما شهرداری ارومیه ست‌های چهارم و پنجم را به سود خود تمام کرد و در نهایت نیز پیروز بازی شد. در کل رقابت نزدیکی بود و به تیم ارومیه تبریک می‌گویم.

وی درباره بازی فردا مقابل تیم عقاب نهاجا نیز گفت: درست است که تیم عقاب در انتهای جدول قرار دارد اما تیمی است که والیبال را خوب بازی می کند. مقابل تیم پیام نیز بازی ۵ ست شده است وبازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. تیم ما اگر بخواهد در پلی آف حضور داشته باشد باید بازی های پیش رو را پیروز شود و هربازی برای ما حکم فینال دارد. با توجه به شکستی که مقابل شهرداری ارومیه داشتیم بازیکنان کمی از نظر روحی در شرایط خوبی نبودند و سعی کردیم آنها را برای بازی با عقاب آماده کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.