قزوین_ اکبر اسکندرنژاد گفت: سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استانی از هشتم تا ۱۳ بهمن ماه به مساحت یک هزار و ۹۵۰ متر مربع با ۲۰۱ غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود که در این نمایشگاه ۲۹۰ ناشر با تعداد۶۲ هزار عنوان کتاب و ۱۴ ناشر از استان قزوین حضور دارند .

حضور ۱۴ ناشر از  قزوین در سومین نمایشگاه سراسری کتاب استانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اکبر اسکندر نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ظهر روز شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های مختلفی از جمله برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استانی در استان قزوین پیش بینی شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از هشتم تا ۱۳ بهمن ماه به مساحت یک هزار و ۹۵۰ متر مربع با ۲۰۱ غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود که در این نمایشگاه ۲۹۰ ناشر با تعداد۶۲ هزار عنوان کتاب حضور دارند و ۱۴ ناشر از آن را استان قزوین شامل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان بن تخفیف برای نمایشگاه در نظر گرفته شده که این تخفیف ۱۰ درصدی از سوی شرکت نمایشگاه های قزوین، ۱۰ درصد از سوی ناشر و ۱۰ درصد هم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، گفت:  مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب قزوین روز نهم بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

اسکندرنژاد یادآور شد: برنامه های مختلفی در کنار سومین نمایشگاه سراسری کتاب پیش بینی شده است که از جمله این برنامه ها می توان به شب شعر، نشست قزوین پژوهی، نشست های رونمایی کتاب اشاره کرد که اسامی این کتاب ها در مراسم رونمایی اعلام می شود.

وی آغاز زمان اکران جشنواره فیلم فجر را ۱۲ بهمن ماه سالجاری عنوان و اضافه کرد: فیلم فجر از  ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری (به جز روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در سینما مهتاب قزوین اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در دهه فجر و اواخر بهمن ماه جشنواره مد و لباس به صورت پایلوت کشوری در استان قزوین برگزار می شود که در این جشنواره طراحانی از استان های مختلف کشور حضور دارند و برگزاری جشنواره عفاف و حجاب با عنوان «درّ زرین» برای نخستین بار در استان قزوین از جمله سایر برنامه های دهه فجر است.

اسکندرنژاد گفت: جشنواره همیاران فرهنگ و هنر روستا در سطح کشور و سطح استان با محوریت تولیدات فرهنگی و هنری روستاها برگزار و آثار اهالی روستاها دریافت می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.