خراسان شمالی- منصور آنام پور مدیرعامل موسسه خیریه نائبه الزهرای تهران و محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی از روستای "دالنجان کردیه شهرستان فاروج" بازدید کردند.

مشارکت ۳.۴ میلیاردی خیران در جابجایی روستای "دالنجان فاروج"

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی منصور آنام پور مدیرعامل موسسه خیریه نائبه الزهرای تهران در حاشیه بازدید از روستای "دالنجان کردیه شهرستان فاروج" گفت: سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان برای احداث ۴۰ واحد مسکونی، لوله‌کشی و استقرار منبع آب، احداث مسجد و حصارکشی روستای دالنجان کردیه از محل کمک‌های خیران هزینه شده است.

وی بابیان اینکه ۷۰۰ میلیون تومان هم از منابع کمیته امداد این استان برای جابه‌جایی این روستا هزینه شده است، گفت: همراهی دولتمردان با این موسسه برای انتقال روستائیان باقی‌مانده به محل جدید روستا ضروری است.

وی گفت: با مشارکت این موسسه با کمیته امداد تاکنون ۱۲۰ واحد مسکونی روستایی در این استان ساخته‌شده است.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز در این بازدید برای انتقال سریع‌تر ۴۰ خانوار باقی‌مانده روستای دالنجان کردیه به محل فعلی (شهرک جدید) تأکید کرد و گفت: ۴۰ خانوار باقی‌مانده در بخش پایینی روستا نیز به‌زودی به بخش بالا منتقل خواهد شد و در این خصوص جلسه‌ای با مدیران مرتبط برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی افزود: برای انتقال این تعداد واحد مسکونی وام ۲۵ میلیون تومانی با نرخ پنج درصد با ضمانت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.