معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: توسعه ورزش در واحدهای تولیدی عاملی کاربردی در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری خواهد بود.

توسعه ورزش میان کارگران موجب افزایش بهره وری می شود

به گزارش قدس آنلاین ،  ابراهیم صادقی فر صبح شنبه در جلسه رابطین فرهنگی واحدهای تولیدی ،صنعتی و روئسای انجمن های ورزشی کارگران خراسان رضوی اظهارکرد: وظیفه ما  پیدا کردن مشکلات جسمانی به دلیل کار و ارائه راه حل هایی برای پیشگیری از عوارض فعالیت های روزانه است.

وی افزود: ورزش های همگانی در جامعه کار و تولید و در سطح کارخانه ها اثراتی مفید دارد  چراکه فرد در تیم و در بین اجتماعی قرار می گیرد که امکان تبادل نظرات و افکار را برایش به ارمغان می آورد.

صادقی فر خاطرنشان کرد: مقوله ورزش برای جامعه کار و تولید یک ضرورت است زیرا  یک جامعه سالم، از لحاظ روحی و روانی،شاداب تر بوده  و در تصمیم گیری ها بهتر عمل می کند، یک نیروی کار سالم درک متقابلی از هم داشته و بهره وری بالاتری دارند.

وی گفت: با گسترش صنعت در کشور، توسعه ورزش در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگری عاملی کاربردی و موثر در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری نیروهای انسانی خواهد بود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست وزارت کار حمایت از ورزش همگانی با رویکرد سلامت محور و افزایش بهره وری نیروی کار است. نیروی کارگری هر ساله تحلیل می رود این مشکلات به دلیل خلا ورزش همگانی در سطح کار خانه است.

صادقی فر اظهارکرد: همه ما آنقدر درگیر مسایل روزمره کار و زندگی هستیم که از سلامت جسمی و روحی و روانی خود غافل می شویم و زمانی ورزش و تحرک بدنی برایمان معنا و مفهوم پیدا می کند که نیاز به پزشک و درمان پیدا کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.