البرز- علی عابدزاده با بیان اینکه شرایط دستگاه‌های ناوبری فرودگاه پیام در حد استانداردهای بین‌المللی است، گفت:با ارزیابی‌های صورت گرفته به نتیجه رسیدیم هیچ مشکلی برای نشستن هواپیماها در این فرودگاه وجود ندارد.

مشکلی برای نشستن هواپیماها در "فرودگاه پیام" وجود ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پیش از ظهر امروز (شنبه) در جریان بازدید از فرودگاه بین‌المللی پیام که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همراه بود، اظهار کرد: البرز به عنوان استانی نوپا از ظرفیت سیستم حمل و نقل هوایی به عنوان موتور توسعه برخوردار است.

وی افزود: طول باند فرودگاه پیام حدود چهار کیلومتر است که بزرگ‌ترین هواپیماهای دنیا هم می‌توانند بر روی آن بنشینند.

عابد زاده با اشاره به اینکه شرایط دستگاه‌های ناوبری این فرودگاه نیز در حد استانداردهای بین‌المللی است، گفت: هیچ مشکلی برای نشستن هواپیماها در این فرودگاه وجود ندارد و تاکنون هواپیماهای باری از اقصی نقاط دنیا در این فرودگاه نشسته‌ است.

 وی ادامه داد: اگر مشکل خاصی در این فرودگاه بود قطعاً هواپیماهای باری مبادرت به جابجایی بار در این فرودگاه نمی‌کردند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه مکانات این فرودگاه درحد استانداردهای بین‌المللی است، افزود: با ارزیابی‌های صورت گرفته به نتیجه رسیدیم که این فرودگاه درخور جابجایی مسافر و توسعه پروازهای مسافری است.

این مسئول بر ضرورت تامین ایمنی پروازها  اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر فرودگاه پیام هیچ رکورد منفی ازلحاظ سانحه نداشته است.

وی در پایان گفت: جزئیات حادثه بوئینگ۷۰۷ توسط ارتش در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری نیز همکاری‌های لازم را در این زمینه به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.