البرز - محمدرضا رضایی‌ گفت: تا قبل از دریافت اطلاعات جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ و بررسی آن نمی‌توان نظر صریحی درباره علت وقوع حادثه ارائه داد.

جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ در حال بررسی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا رضایی‌ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز  شنبه در بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین‌المللی پیام با بیان اینکه در حال بررسی جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ سقوط کرده هستیم، گفت: پس از دریافت اطلاعات آن علت واقعی حادثه مشخص می شود.

وی افزود: بدون شک تا قبل از دریافت اطلاعات جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ نمی‌توان نظر صریحی درباره علت وقوع حادثه ارائه داد.

رضایی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تنها می‌توان گفت خلبان باند فرودگاه پیام با باند فرودگاه فتح را با هم اشتباه گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فراهم بودن زیرساخت فرودگاه پیام برای فرود هواپیماها گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده تقریباً تمام هواپیماهای بزرگ کشوری می‌توانند در فرودگاه بین‌المللی پیام بنشینند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: این فرودگاه از لحاظ کیفیت باند، ترمینال‌ها و دیگر مسائل فنی ظرفیت‌ بالایی دارد و عمده نیازها و امکانات پرواز استاندارد در آن مهیا است.

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشور درخواست حمایت جدی برای تقویت این فرودگاه به‌عنوان فرودگاه مسافربری را دارد، گفت:باید از این فرودگاه با توجه به سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام‌شده، حمایت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.