مجموعه مستند «خیابان داور» از تولیدات جدید شبکه مستند در ۱۰ قسمت حدود ۳۰ دقیقه‌ای به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی روانه آنتن تلویزیون می‌شود.

روایت حقایق تکان دهنده از دوران پهلوی در "خیابان داور"

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، «خیابان داور» به تهیه‌کنندگی حسین زارع زاده و کارگردانی میلاد محمدی روایت حقایقی تکان‌دهنده از «اقتصاد پهلوی» از شنبه‌ تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.
زارع زاده درباره این مستند مجموعه مستند به خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: «خیابان داور» در ۱۰ قسمت به‌مرور اقتصاد دوران پهلوی پرداخته و اثرات برخی از تصمیمات اقتصادی پهلوی اول و دوم بر، جامعه، سیاست، فرهنگ و اقتصاد امروز ایران را بررسی خواهد کرد.

وی افزود:  در این مستند روایی از تصاویر آرشیوی  دیده نشده یا کمتر دیده‌شده و همچنین تصاویر تولیدی امروز استفاده‌شده و در آن راوی به بیان وضعیت اقتصاد می‌پردازد. 

این تهیه‌کننده گفت: اصلاحات ارضی، انقلاب سفید، خرید تسلیحات نظامی، تغیر سبک زندگی و .. مواردی هستند که در این مجموعه بررسی‌شده و آثار آن‌ها در زندگی امروز جامعه ایرانی بررسی خواهد شد.

این مجموعه در شبکه مستند تولیدشده، حسین زارع زاده تهیه‌کننده این مجموعه است و از دیگر عوامل آن می‌توان به کارگردان میلاد محمدی، تصویربردار سیدحسن سیدپریشان، تدوین‌گر رضا مشیر رسایلی، نویسنده و پژوهشگر مهدی فیاضی‌کیا، راوی حمیدرضا هدایتی راد و گرافیست احمد کیانی اشاره کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.