مازندران- محمدجواد آذری جهرمی تاکید کرد که مسئول پرونده الکترونیک در کشور باید مشخص شود.

مسئول پرونده الکترونیک در کشور باید مشخص شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست رونمایی از سامانه الکترونیک در بابلسر با تاکید بر اینکه باید بین بیمه ها و حوزه سلامت هماهنگی وجود داشته باشد، اظهار کرد: مسئول پرونده الکترونیک در کشور باید مشخص شود چرا که پرونده ها باید در یکجا تشکیل شوند.

وی با بیان اینکه نظام ارجاع اقدامی ملی است، اضافه کرد: نظام ارجاع بعنوان پایه موضوع باید اصلاح شود و پیاده سازی آن مساله مهمی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تغییر نگاه مردم در طرح پزشک خانواده یکروزه اتفاق نمی افتد و مستلزم فرهنگ سازی در این حوزه است.

جهرمی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت جزو افتخارات دولت بوده و دسترسی به خدمات را برای مردم بسیار آسان کرده است، گفت: سلامت یکی از موضوعات مهم در هر کشوری است و در کشور ما به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های بزرگی در حوزه سلامت هستیم.

وی با اعلام اینکه امروز حجم خدمات به گونه‌ای است که باید برای مدیریت آن تلاش کنیم، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زیرساخت های اولیه بهداشت با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم و کیفیت خدمات حوزه سلامت مانند امروز نبود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروزه یکی از درآمدهای کشورها توریسم سلامت است، خاطرنشان کرد: باید با تلاش در زمینه توریسم سلامت، رونق اقتصادی در بخش سلامت را سرعت بخشیم.

جهرمی با اشاره به اینکه هدف ما باید ارائه خدمات سریع تر و بهتر به مردم باشد، گفت: اگر هدف مان ارائه خدمات باشد، روند مدیریت مطلوب اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.