البرز- امیر غفرانی با بیان این که " انقلاب اسلامی همچون تمام عرصه ها، بهار ورزش کشور نیز بود "، از اجرای بیش از از ۴۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان البرز در دهه مبارک فجر خبر داد.

۴۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی اجرا می‌شود

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: همه ما اعم از مسئولان و مردم می بایست خدا را شاکر باشیم که چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را در سال ۹۷ شاهد خواهیم بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی توانست در تمامی ابعاد و زمینه ها اثرات شگرف و پیشرفت و توسعه ی کشور در همه بخش ها را با حفظ شرف و عزت ایران اسلامی به همراه داشته باشد.

غفرانی با بیان این که " انقلاب اسلامی همچون تمام عرصه ها، بهار ورزش کشور نیز بود " ادامه داد: حوزه ی ورزش و جوانان نیز همچون تمام عرصه های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رونق و توسعه ای چشمگیر به خود گرفت که حجم بالای افتخار آفرینی ورزشکاران در طول این چهل سال بزرگترین نمود این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار افتخار آفرینی ها، توسعه فضاهای ورزشی کشور در کنار افزایش چشمگیر تعداد رشته های ورزشی فعال، ورزشکاران، مربیان، داوران و ... از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به تدارک ویژه این اداره کل برای فجر چهلم انقلاب اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۴۵۰ برنامه ی فرهنگی ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه هایی همچون مسابقات مختلف ورزشی، افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی در سطح استان، جشنواره های فرهنگی، تجدید میثاق با آرمانهای والای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاهاهی مختلف ویژه جوانان و ورزشکاران، حضور در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، اجرای همایش های مختلف فرهنگی ورزشی و ... از جمله ی برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در دهه مبارک فجر خواهد بود.

غفرانی تصریح کرد: بدون تردید جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور همانند تمامی اقشار مردم، قدردان انقلاب اسلامی بوده و تا آخر پای پاسداری از آرمانهای والای انقلاب و عزت و شرف این مرز و بوم خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.