مازندران- رضا سیاه منصوری از برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز برای اولین بار در استان مازندران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز برای نخستین‌بار در مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منصوری مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مازندران صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی نفت و گاز برای اولین بار از ۳۰ بهمن لغایت ۳ اسفند در استان مازندران برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه برگزاری نمایشگاه های نفت و گاز دشوارتر از برگزاری سایر نمایشگاه ها است، افزود: اینگونه نمایشگاه ها معمولاً در شهرهای نفتی و تهران و کیش برگزار می شود.

مدیرعامل مرکز نمایشگاهی نیاوران ساری با اشاره به اینکه کشورهای روسیه، لهستان، اسلواکی، آذربایجان، قزاقستان و قرقیزستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، اضافه کرد: برای نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مازندران ۱۲۰ غرفه در ۶ هزار مترمربع مهیا شد که از این میان ۷۰ غرفه برای شرکت های ایرانی و ۵۰ غرفه برای کشورهای خارجی طراحی شده است.

منصوری با اعلام اینکه سفرای کشورهای اوراسیا، یک تیم از وزارت امور خارجه و معاونت وزارت صمت برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند، تاکید کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه نفت و گاز، تقویت حضورمان در کشورهای اوراآسیا است.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه نفت و گاز شرایطی را فراهم می کند تا کشورهای اوراسیا در زمینه های پالایشگاه، مینی پالایشگاه و تجهیزات نفتی در مازندران سرمایه گذاری کنند.

مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مازندران در پاسخ به سوال قدس آنلاین که شرایط برگزاری این نمایشگاه فراهم شده است؟ با اشاره به اینکه امکانات مرکز نمایشگاهی نیاوران در هیچ کدام از مراکز نمایشگاهی کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: سالن اجتماعات ۷۵۰ نفره، رستوران ۱۲۰۰ نفره و غرفه هایVIP  از امکانات ویژه این مرکز نمایشگاهی است.

منصوری با اشاره به اینکه نمایشگاه کشاورزی را برای اولین بار بصورت بین المللی برگزار کردیم، از برگزاری نمایشگاه خودرو از ۱۶ لغایت ۱۹ بهمن در مرکز نمایشگاهی نیاوران خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خودروسازان رغبتی برای حضور در نمایشگاه ندارند و در تمام استان ها این نمایشگاه ها لغو شده است، اضافه کرد: با همه شرایط موجود، نمایشگاه خودرو را برگزار می کنیم.

مدیرعامل مرکز نمایشگاهی نیاوران ساری با اشاره به اینکه متاسفانه نمایشگاه ها به فروشگاه تبدیل شده اند، گفت: نمایشگاه یک صنعت مادر بوده و رونق حمل و نقل، گردشگری، تولید و تجارت را موجب می شود.

منصوری یکی از مهمترین چالش های تجار ایرانی را عدم معرفی مناسب دانست، افزود: معرفی تجار ایرانی باید انجام و اعتمادسازی نسبت به تولیدکنندگان ایرانی صورت گیرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.