سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری معجزه سفر شرق به مدت ۲ ماه تعلیق شد.

تعلیق ۲ ماهه مجوز فعالت یک شرکت گردشگری درمشهد

به گزارش قدس آنلاین یوسف بیدخوری امروز ۸ بهمن درباره دلایل تعلیق ۲ ماهه این شرکت اظهار کرد: با توجه به بررسی پرونده آن شرکت و عدم پیگیری جهت رفع نواقص به خصوص عدم تمدید پروانه بهره برداری ، عدم حضور مدیر عامل و مدیر فنی ، عدم ارسال آمار و  گزارش عملکرد و  غیر فعا ل بودن ، این شرکت به مدت ۲ ماه تعلیق شده است.
وی افزود: پیرو رای صادره در بیست و یکمین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به شماره ۱۶۳۹۴/۱۲۸۴۰/۹۷۲ و به استناد ماده ۲۰ و ۳۱ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب ۲۷/۰۳/۱۳۸۰ هیأت محترم وزیران و ماده ۱۰ ، ۱۹ ، ۲۹ ، ۴۳ و ۴۵ مقررات اجرائی- انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب ۱۱/۰۸/۹۵ مجوز فعالیت آن شرکت از تاریخ ابلاغ این نامه به مدت دو ماه  تعلیق  می شود. 
بیدخوری تصریح کرد: مقتضی است طبق ماده ۱۹ آئین نامه مذکور در زمان تعلیق از قبول تعهدهای جدید و تبلیغات در زمینه اجرای تور خودداری نموده و طبق دستور العمل های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل نمایید ، در صورت عدم رعایت مراتب بالا ، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.