یزد - علی صالحی گفت : در ایام الله دهه فجر فعالیتهای تمام دستگاه های اجرایی استان ارزیابی می شود و در پایان ازدستگاه های که درمعرفی دستاوردهای انقلاب نقش پررنگی داشتند تجلیل به عمل خواهد امد .

ارزیابی فعالیت‌های تمام دستگاه‌های اجرایی استان در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،علی صالحی مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت : روابط عمومی استانداری یزد از طرف وزارت کشوربا توجه به شاخص های در نظر گرفته شده توسط این وزارتخانه در کشوررتبه برتررا کسب کرد.

 وی افزود: مهمترین ویژگی روابط عمومی ها صداقت ومردمی بودن آنها است واین ویژگی درروابط عمومی استانداری لحاظ شده واین روابط عمومی اصلا به جناح بندی های سیاسی توجه ندارد و چون به دلیل این جناح بندی بسیاری ازاستعدادها دراین زمینه ازبین رفته اند.

 صالحی خاطر نشان ساخت: شورای اطلاع رسانی استان که درچند سال گذشته اقداماتی خاصی نداشت دوباره توسط را روابط عمومی احیا شد و ریاست این شورا برعهده استانداراست ودیگراینکه با پیگری های صورت گرفته روابط عمومی استان دوباراحیا شد و برخی ازمعاونتها در ۶ سال گذشته حتی یک نشست خبری نداشتند در این مدت جلساتی را برگزارکردند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد تصریح کرد: زمانی که اینجانب متصدی امورروابط عمومی استانداری شده این روابط عمومی به مانند یک بیماری که درآی سی یو بود و رو به مرگ بود را تحویل گرفتیم و دراین ۱۱ماه فعالیت بسیاری را انجام دادیم و تمام خبرنگارانی درهمه معاونتهای استانداری پراکنده بود سازماندهی شده وهم اکنون درروابط عمومی مستقرهستند.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر فعالیتهای تمام دستگاه های استان ارزیابی می شود و در پایان ازدستگاه های که درمعرفی دستاوردهای انقلاب نقش پررنگی داشتند تجلیل به عمل خواهد آمد .

 مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود: بنا به تقارن ایام فاطمیه فضاسازی های شاد در دستورکارقرارنگرفته وهدف ما سیاهپوش کردن چهره شهر نیست و چهره شهرمتناسب با این ایام اذین بندی خواهد شد.

 وی از راه اندازی پرتابل خبردراین ایام خبرداد وگفت: تمام دستگاههای اجرایی استان اخبار این ایام را باید دراین کارتابل بازگذاری نموده تا اصحاب رسانه با مراجعه به این کارتابل دسترسی سریعی داشته باشند و همچنین  پرتابل وای فجر مخصوص این ایام راه اندازی شده است.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.