قزوین_ سردار مسعود شریفی گفت: ۴۰ سال است که روسای جمهور، نمایندگان و مقامات امنیتی آمریکا می گویند جمهوری اسلامی به زودی شکست می خورد و ۴۰ سال است که این ادبیات را با ترفندهای مختلف به کار می برند اما امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی با تمام قدرت در آستانه چهل سالگی است.

روسای جمهور آمریکا ۴۰ سال در توهم براندازی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار رمضان شریفی معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیزدهمین همایش رسانه و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که امروز (دوشنبه هشتم بهمن) در سالن سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، گفت: یونسکو مطلبی را برای تمام دنیا در تعریف از انسان با سواد منتشر کرد که براساس این تعریف، انسانی که دارای برقراری روابط عاطفی با خانواده، روابط عمومی و اجتماعی مناسب و خوب در اجتماع و محل کار، دارای توانایی توانایی زندگی با منبع مالی محدود و دارای سواد رسانه ای باشد جزو انسان باسواد محسوب می شود و متوجه باشد پیامی که می رسد چه هدفی را دنبال می کند.

وی افزود: دنیای امروز شرایط با گذشته متفاوت است و رسانه ها نقش موثری در رفتاری که افراد از خود بروز می دهد دارد؛ باید بدانیم که امروز هر رسانه ای یک مسئول و صاحبی دارد که اگر مطالبی مناسب و خوبی را به نظرمخاطب ارائه داده باشد، موثر می باشد.

سردارشریفی جنگ های نیابتی و فضای مجازی را اولویت نخست در دنیای امروز عنوان کرد و یادآورشد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که جنگ هزینه های سنگین مادی را به دنبال دارد اما با پنبه سربریدن و جنگ نرم و استفاده از ظرفیت فضای مجازی کار آسان می شود و بسیار کم هزینه تر است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سوال که «چرا بشر برای هر اقدام خود یک پیوست رسانه ای دارد؟»، گفت: امروز دشمن به نقطه رسیده است که برای رسیدن به هدف رسانه ای بعضا کار نظامی نیز باید انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای همه مشهود است که در بدو تولد و شکل گیری داعش دشمن چه سروصدای بزرگ رسانه ای را راه انداخت به گونه ای که جمعیت داعش در بدو شکل گیری کمتر از ۳۰ هزار نفر در منطقه شامات بود، اما تئوری رسانه ای برای ایجاد وحشت به منظور رسیدن زودتر داعش به مقصد وجود داشت و افرادی که داعش را به وجود آوردند این پیوست رسانه ای را ایجاد کردند.

سردار شریفی خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست ها دو هدف ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کشورهای مقصد تجزیه و ایجاد ناامنی و برجسته کردن چهره خشن از دین پیامبر را درنظرداشتند که بخش مهمی از جمعیت اروپا را دین محمدی به خود جذب می کرد و دشمن این نقشه ها را برای عدم شکل گیری دین محمدی به راه انداخت.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این شبهات که «چرا بعد از اعلام پایان داعش، هیچ خبری در دنیا نشد و پدید آورندگان داعش چرا به این خبر نپرداختند»، مطرح کرد: آنها در سوریه و عراق شکست خورده بودند و داعش نتیجه آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین عملیات نظام مستشاری نظام جمهوری، شکستن پروژه عملیات روانی دشمن قبل از شکست عملیات نظامی آنها بود و زمانی که داعش نابود شد پروژه عملیاتی دشمن به هم خورد؛ این سوال وجود دارد که چرا بعد از اعلام پایان داعش، هیچ خبری در دنیا نشد و پدید آورندگان داعش چرا به این خبر نپرداخت.

سردار شریفی با اشاره به اینکه این سوال وجود دارد که چرا بعد از اعلام پایان داعش، هیچ خبری در دنیا نشد و پدید آورندگان داعش چرا به این خبر نپرداختند، تصریح کرد: امروز دشمن با رفتارهای خلاف عرف، جریان سازی خبری را دنبال می کند و دنیا را با این سیستم رسانه ای تحت تاثیرخود قرار می دهد.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: آمریکایی ها در چهل سال گذشته در چه جایگاهی بودند و جمهوری اسلامی امروز در چه مقطعی است؟ ۴۰ سال است که روسای جمهور، نمایندگان و مقامات امنیتی آمریکا می گویند جمهوری اسلامی به زودی شکست می خورد و ۴۰ سال است که این ادبیات را با ترفندهای مختلف به کار می برند اما امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی با تمام قدرت در آستانه چهل سالگی است.

وی گفت: ادبیاتی که امروز آمریکایی ها درباره حکومت آل سعود به کار می برند با شاه ایران داشتند و این در حالی است که امروز آمریکایی ها با یک دهدار ما نمی توانند آینگونه صحبت کنند و امروز ملت ایران به استقلال آزادی و نظام صدرصد مردم سالار رسیده است؛ ما امروز جامعه بسیار صبور، فهیم و دشمن شناس را داریم.

سردار شریفی اضافه کرد: امروز مردم انقلاب پای این انقلاب ایستاده اند و دشمن در این مدت چهل ساله، حرکت رو به جلویی برای براندازی انقلاب نداشته است؛ امروز دشمن با یک ملت عظیم و قدرتمند روبرو است که با جار و جنجال و بزرگنمایی‌هایی تلاش می کند در آستانه چهل سالگی انقلاب عرض اندامی داشته باشد؛ همه شاخص هایی که می بینیم حاکی از افول آمریکا است و اگر نسل جوان با تاریخ انقلاب و دستاوردهای آن آشنا شود، روحیه و انگیزه امید آینده آنها افزایش می یابد.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: امروز مسئولان نظام بیان می کنند که بالای ۷۰ درصد روستاییان از نعمت گاز برخوردارند و توجه داشته باشیم که در بسیاری از شاخص های دنیا در رتبه نخست قرار داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.