قزوین_حجت الاسلام علی معبودی اظهار داشت: امروز ابزار جنگ، رسانه است و هراندازه نیروهای رسانه فعال باشند دشمن عقب نشینی می‌کند.

فعالیت رسانه دشمنان را به عقب نشینی وادار می‌کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت السلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین روز (دوشنبه) در سیزدهمین همایش اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این انقلاب در نظر سیاستمدار آمریکایی فقط یک مُهره شطرنج را تغییر نداد بلکه تمام مهره های شطرنج را به هم ریخت و با پیروزی انقلاب، قاعده ظالمانه سلطه پذیری و سلطه گری به هم ریخت.

وی افزود: از بدو آغاز انقلاب، در مقابل این انقلاب موانع بسیاری قرار گرفت و سلطه گران برای حفظ ظلم تلاش کرده و اما امروز به استحکام و استقامت این انقلاب برخورد کردند و در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآورشد: دشمن در خیال خام خود در دوعرصه وضعیت اقتصادی و جنگ و عملیات روانی تلاش می‌کند تا وضعیت کشور را به قبل از انقلاب برگرداند؛ امروز تمام امپراتوری نظام سلطه روی کار آمده اند تا در جهت نابودی انقلابی که توانسته ایران را در ملت ها موفق کند، تلاش کند و نقش اصحاب رسانه در این بین بسیار مهم است؛ امروز ابزار جنگ، رسانه است و هراندازه نیروهای رسانه فعال باشند دشمن عقب نشینی می کند.

معبودی بیان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید این انقلاب و دستاوردهای آن را با تمام عظمت برای نسل جوان تبیین کنیم و امیدواریم در چهل سالگی، اصحاب رسانه به هریک از ابعاد انقلاب بپردازند و در ابعادمختلف تلاش کنند؛ دشمن ناکام بماند و شکست بخورد و جشن باشکوه دیگری در چهل سالگی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.