سردار حسین رحیمی در خصوص موضع پلیس در مواجهه با کشف حجاب گفت: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها و جوسازی‌ها نشده و در برخورد با این‌گونه مسائل کوتاه نمی‌آید.

فرمانده انتظامی پایتخت: در مقابل "کشف حجاب" کوتاه نمی‌آییم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره موضع پلیس در مقابل کشف حجاب، اظهار داشت:  بی‌حجابی هنجارشکنی است و برخورد با افرادی که شئونات اخلاقی، اسلامی و عرف جامعه ما را رعایت نمی کنند، از اولویت های اساسی پلیس پایتخت است.

وی افزود: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی ها و ... در این حوزه نمی شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: در ملاقات اخیری که جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی ) داشتند، معظم له نیز بر لزوم توجه به حفظ شئونات اسلامی در جامعه تأکید و توصیه داشتند و معتقد بودند که این رویکرد باید عاقلانه و مدبرانه باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: رویکرد عاقلانه و مدبرانه، موضع پلیس در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای مأموریت های مربوطه است، به طوری که واکنش های ایجابی، فرهنگی و آموزشی جایگزین برخوردهای سلبی پلیس در این حوزه شده است.

سردار رحیمی تأکید کرد: نگاه مان به موضوعات امنیت اخلاقی، نگاهی مدبرانه، مسئولانه و مجاهدانه است، برای تمام کارکنان پلیس پایتخت برای مواجهه با موضوعات امنیت اخلاقی، 5 مرحله کارگاه آموزشی برگزار شده و بر برخوردهای ایجابی،اخلاقی و اسلامی تأکید شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.