خراسان شمالی- حسن رضا میربلوکی گفت: ۱۱ صنایع با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار و ۲۹۸ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در استان گازرسانی می شود.

گازرسانی به ۱۸ روستای استان همزمان با دهه فجر
حسن رضا میربلوکی مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از افتتاح و گازرسانی ۱۸ روستای استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: با این گازرسانی تعداد هزار و ۸۲۵ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۴۱۳ میلیون در روستای تکله قوز، قره قانلو، بچه دره و مزرعه بچه دره در شهرستان راز و جرگلان و روستای دواب، کلاته بالی، کورکانلو سفلی در شهرستان شیروان، روستای فرهادان، بیرم آباد، قلعه نورمحمد، اینچی، محمدآباد، ینگه قلعه، احسان آباد، امیرآباد، قوشخانه در شهرستان فاروج و روستاهای پاکتل و کلاته سهراب در شهرستان بجنورد گازرسانی می شوند.
وی همچنین یادآور شد: تعداد ۱۱ صنایع با حجم گاز دریافتی ۱۶ هزار و ۹۴۰ متر مکعب با اعتبار ۲۶ هزار و۲۹۸ میلیون ریال گازرسانی و افتتاح خواهند شد.
به گفته میربلوکی، شرکت فولاد آلیاژی کیمیای صبا و کارخانه گچ ماشینی ماهان در شهرستان اسفراین، نیروگاه ۴مگاواتی مقیاس کوچک شرکت خورشید و باد نیلگون و کارخانه اسفالت طوس مسیر در شهرستان آشخانه، کارخانه آسفالت شارستات راه شرق در شهرستان رازو جرگلان، مرغداری ناطقی، خوراک دام آقای محمدرضا بهادری، خوراک دام بهدام، اردوگاه شهید چمران در شهرستان بجنورد و،مرغداری حیدر صادق پور در شهرستان شیروان و شرکت بلند آشتیاق شرق در شهرستان پیش قلعه از جمله این صنایع هستند.
وی خاطرنشان کرد: گازرسانی روستاهای کلاته آتعلی، کلاته قره باتر، اشتوت بالا و پایین و آیرقایه در شهرستان راز و جرگلان، روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستاهای اخلی، دنگل و نجف آباد در شهرستان بجنورد با اعتباری بالغ بر ۵۴ هزار و ۹۴۱ میلیون ریال در حال انجام است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.