البرز- اسماعیل آجرلو گفت: از احمد دهقان نویسنده وپژوهشگر ادبیات داستانی دفاع مقدس در کرج طی مراسمی با عنوان آیین چهل قلم تجلیل می‌شود.

تجلیل از "احمد دهقان" نویسنده ادبیات داستانی دفاع مقدس در کرج

اسماعیل آجرلو رییس حوزه هنری البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج آئین چهل قلم و تجلیل از احمد دهقان نویسنده وپژوهشگر ادبیات داستانی دفاع مقدس در کرج برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه در استان البرز و به میزبانی مجموعه فرهنگی میلاد کرج برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: در این نشست چهره‌های مطرح ادبیات کشور حضور خواهند داشت و در پاسداشت جایگاه و نقش احمد دهقان در ادبیات داستانی معاصر ایران سخنرانی خواهند کرد.

آجرلو بیان کرد:  پخش کلیپ از زندگی و آثار این نویسنده مطرح کشور و رونمایی از تمبر و داستان خوانی بر اساس آثار منتشر شده این نویسنده و تقدیر از مقام و جایگاه احمد دهقان از جمله برنامه‌های این نشست خواهد بود که با حضور علاقه‌مندان به ادبیات داستانی برگزار خواهد شد.

وی در توضیح بیشتر گفت: احمد دهقان متولد ۱۳۴۵ در شهر کرج پژوهشگر ادبیات داستانی دفاع مقدس و یکی از نویسندگان برجسته ادبیات داستانی پس از انقلاب است که داستان‌های متعددی در زمینه جنگ ایران و عراق نوشته ‌است.

آجرلو افزود: مأموریت تمام، لحظه‌های اضطراب، روزهای آخر، ‌ستاره‌های شلمچه، ‌سفر به گرای ۲۷۰ درجه، گردان چهار نفره و بچه‌های کارون از جمله آثار برجسته احمد دهقان است.

گفتنی است مراسم تجلیل از ربع قرن نویسندگی داستان و رمان دفاع مقدس احمد دهقان روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در مجموعه میلاد کرج برگزار می‌شود وحضور برای علاقه‌مندان در این مراسم آزاد است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.