بعد از نیم فصل حضور در فوتبال قبرس ستاره سابق تیم ملی ایران در شب وداع هم تیمی های سابقش از فینال جام ملت ها با کوچ به سرزمین کانگوروها جاه طلبی جدیدی را آغاز کرد.

قوچان نژاد با اف سی سیدنی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، نزدیک به دو ماه بود شایعات و گمانه زنی های فراوانی در خصوص پیوستن رضا قوچان نژاد به یکی از تیم های لیگ برتری به گوش می رسید. حتی برخی منابع از توافق پنهانی این بازیکن دو ملیتی با تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال یا تراکتورسازی خبر دادند که هیچ کدام از این اخبار به تایید نرسید.


در شرایطی که باشگاه آپوئل در لیگ قبرس این اواخر نام ستاره ایرانی خود را در فهرست ۱۸ نفره قرار نداد تا مشخص شود سرمربی ایتالیایی اعتقادی به بازی دادن به گوچی ندارد، شایعات پیرامون آینده این بازیکن دوست داشتنی و مشهدی فوتبال ایران بیشتر از قبل شد تا این که از چند روز پیش با انتشار خبری در سایت فاکس اسپورت همه نگاه ها به باشگاهی مطرح در استرالیا ختم شود.


اف سی سیدنی به عنوان قهرمان لیگ استرالیا و یکی از نماینده های این کشور در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا در پی عقد قرارداد با گلزن سابق ایران و باشگاه های هیرنوین و آپوئل قبرس بود و در نهایت توانست این بازیکن را برای سفر به سرزمین کانگوروها مجاب کند. سفری ۱۸ ماهه که سران باشگاه از آن به عنوان موفقیتی بزرگ در این پنجره نقل و انتقالاتی نام بردند.


بنا به اعلام رسانه های یونانی با موافقت دو باشگاه آپوئل و اف سی سیدنی گوچی در ابتدا با قراردادی قرضی و شش ماهه راهی سیدنی خواهد شد تا در صورت عملکرد مناسب این قرارداد در پایان فصل برای یک سال دیگر تمدید و دو باشگاه بر سر فروش قطعی این بازیکن به توافق نهایی برسند. سایت باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی برای خرید جدید ایرانی به گوچی خوشامد گفت و برای او در چالش جدید آرزوی موفقیت کرد.


 استیو کوریکا سرمربی تیم اف سی  سیدنی ضمن ابراز خوشحالی از جذب قوچان نژاد گفت:« رضا یک مهاجم هیجان انگیز است که به ما آپشن های مختلفی برای گلزنی می دهد. او به عنوان یک بازیکن آسیایی که تجریبات زیادی دارد به ما کمک خواهد کرد تا روزهای بسیار خوبی در لیگ استرالیا همچنین در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ تجربه کنیم. ما مدتها او را زیر نظر داشتیم و به محض این که فرصتی برای عقد قرارداد پیش آمد تردیدی به دل مان راه ندادیم و او حالا مهاجم اول ما خواهد بود».


گوچی در تیم جدید هم مثل تیم ملی پیراهن شماره ۱۶ را برتن خواهد کرد تا سومین تجربه آسیایی او بعد از قطر و کویت این بار در استرالیا رقم بخورد آن هم با این تفاوت که او با اف سی سیدنی باید تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز تجربه کند.

رضا قوچان نژاد بعد از رسمی شدن حضورش در این باشگاه استرالیایی گفت:«خیلی هیجان زده هستم چون باید خودم را برای چالشی متفاوت آن هم حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنم. پیوستن به موفق ترین و پرافتخارترین باشگاه استرالیا یک اتفاق بسیار بزرگ در دوران فوتبال من است از همین رو باید خودم را برای ارائه بهترین عملکرد و نمایش در جمع بهترین های استرالیا به خوبی آماده کنم».


ستاره ایرانی در ادامه تصریح کرد:« رکوردی که اف سی سیدنی در این سال ها از خود برجا گذاشته فوق العاده است پس می توان به این نتیجه رسید که این تیم از بازیکنان بسیار سطح بالایی تشکیل شده است که رقابت در این جمع برای بازی کردن آسان نخواهد بود. واقعا نمی توانم منتظر باشم تا با هم تیمی های جدیدم آشنا شده و ارتباط برقرار کنم. امیدوارم بتوانم به این جمع کمک کنم که نتایج بهتری در آسیا و استرالیا کسب کنند».

باشگاه اف سی سیدنی با انتشار این تصویر خرید جدید زمستانی را برای طرفدارانش به شکل کامل معرفی کرد. ۶۹ بازی برای هیرنفین با ۲۷ گل زده؛ ۴۴ بازی ملی با ایران و ۱۹ گل زده؛ دو حضور در جام های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با تیم ملی ایران.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.