البرز- سید محسن ابوترابی گفت: برای نخستین بار در کشور یکی از کشتارگاه های طیور در البرز کار خود را به ساعات روز انتقال داد؛ این درحالی است که تمام کشتارگاه ها در کشور در شیفت شب فعالیت می کنند.

روزانه شدن فعالیت یک کشتارگاه طیور در استان البرز

سید محسن ابوترابی رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به اینکه که تمام کشتارگاه های طیور در کشور، کار کشتار را در شیفت شب انجام می دهند، اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور یکی از کشتارگاه های طیور در البرز کار خود را به ساعات روز انتقال داد.  

وی افزود: این کشتارگاه در ساوجبلاغ مستقر است وتغییر ساعت کشتارگاه به درخواست مدیریت آن انجام شده که این اقدام کشتارگاه بسیار مناسب است.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز با بیان اینکه با تغییر ساعت کاری در کشتارگاه نظارت های بهداشتی به نحو موثرتری انجام می شود، گفت: با این تغییر ساعت خیلی از مشکلات متعاقب کشتار شب مرتفع شده است.

ابوترابی از جمله مشکلات کار شبانه را تاثیر نامطلوب بر سلامت روح و جسم کارگران دانست و گفت:امیدواریم با رفع مشکلات موجود فعالیت تمام کشتارها در شیفت روز انجام شود.

وی اضافه کرد: در استان البرز پنج واحد کشتارگاه طیور فعالیت می کنند که سه واحد در ساوجبلاغ و ۲ واحد در کرج مستقر هستند.

ابوترابی در پایان گفت: هر کدام از این کشتارگاه ها در سطح استان با ظرفیت کشتار ۲ هزار قطعه در ساعت فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.