رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:جشن های دهه فجر این استان ۱۲ بهمن باگلباران تمثال امام خمینی(ره)در مشهد آغاز می شود.

جشن های دهه فجر باگلباران تمثال امام خمینی(ره)در مشهد آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام محمد سلطانی ظهر سه شنبه در نشست خبری که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: کارگروه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب به صورت رسمی از تیرماه شروع به کار کرده است.

وی افزود:بولتنی با ۸۰۰ عنوان برنامه حاصل فعالیت کمیته های ۲۶ گانه آماده شده که در آن  به تشریح برنامه های اجرایی توسط هر ارگان در ایام دهه فجر پرداخته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: برنامه های دهه مبارک فجر امسال با لحاظ رعایت شئونات مذهبی و قداست ایام فاطمیه برگزار خواهد شد و برنامه ها از ۱۲ بهمن با سخنرانی استاندارخراسان رضوی در محل میدان شهدا آغاز می شود.

وی گفت: ماکت جایگاه امام خمینی (ره) در میدان شهدا در روز ۱۲ بهمن در میدان شهدا گلباران و در محل ساختمان شمس میدان شهدا نیز نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار می شود.

سلطانی بیان کرد:مسابقات قرآنی،دیدار با خانواده شهدا،جشن چلچراغ با حضور کارگران، جشنواره تئاتر استانی و فیلم فجر،اهدای بسته های حمایتی به خانواده های شهدا،اهدای جهیزیه،همایش زنان انقلابی،برگزاری حلقه های صالحین بخشی از برنامه های دهه فجر است.

وی تاکید کرد: توزیع اقلام فرهنگی از ۶ بهمن آغاز شده و به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و ۱۴ نوع پوستر در این راستا به چاپ رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:در روز ۱۸ بهمن که با عنوان چهل سال مقاومت و ایثارگری نامگذاری شده گلزار شهدای استان گلباران و عطر افشانی  می شود.

وی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در ۱۴۹ نقطه استان به سمت مصلی های نماز جمعه شهرستانها برگزار می شود و در مشهد نیز از ساعت ۸:۳۰ صبح از محل میدان ۱۵ خرداد مراسم شروع و سخنرانی تولیت آستان قدس در حرم رضوی پایان بخش مراسم است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.