قزوین_ سرهنگ سرهنگ محمدامیری از اجرای بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح رده های بسیج و سپاه طی دهه فجر در استان قزوین خبر داد.

اجرای بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح رده‌های بسیج و سپاه طی دهه فجر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمدامیری مقدم معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین روز سه شنبه در نشست خبری و ستاد کمیته نیروهای مسلح قزوین اظهار داشت: دشمنان انقلاب در چهل سال گذشته از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام استفاده کردند که ترور ۱۷ هزار نفر از شهدای انقلاب و تحریم های ظالمانه از جمله این ابزارها در این مدت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شکست دستاوردهای نظام در آستانه چهل سالگی از مهمترین اهداف از سالیان گذشته بوده است و انقلاب اسلامی امروز در آستانه برپایی یکی از باشکوه ترین جشن های انقلاب خود است.

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: دهه فجر و جشن چهل سالگی انقلاب فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است چراکه مخالفان نظام و انقلاب به دنبال سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب است و نقش رسانه ها در این بین اثرگذار و موثر است و معرفی دستاوردهای انقلاب در این بخش می تواند در عدم دستیابی اهداف دشمنان تاثیرگذار باشد.

امیری مقدم با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح رده های بسیج و سپاه برای دهه فجر پیش بینی شده است، یادآور شد: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با حضور سرداران شمشادی، شریف، عراقی، صباغی و اهوازیان، برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در ۴۰ مدرسه استان با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب، افتتاح اردوهای راهیان نور، برگزاری مسابقه کتابخوانی چهل سال با انقلاب و مسابقات ورزشی، تبیین دستاوردهای انقلاب از طریق گردانهای سایبری فضای مجازی، برنامه پیش بینی شده در حوزه خدمات اجتماعی از جمله اعزام ۴۰ هزار گروه جهادی به مناطق محروم در سطح کشور و حضور قزوین در این گروه ها از جمله برنامه های این دهه است.

سرهنگ محمدحسن رضازاده معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: برنامه های مختلفی در دهه فجر پیش بینی شده است که پوشش امنیتی، انتظامی و ترافیکی مراسم دهه مبارک فجر توسط نیروی انتظامی صورت می گیرد.

وی افزود: تقدیر از خانواده جانبازان و شهدا، رژه موتورسواران از دروازه رشت به سمت امامزاده حسین، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح نیروهای یگان های ویژه از جمله برنامه های پیش بینی شده دهه فجر است.

به گفته رضازاده، برنامه ویژه جشن بزرگ انقلاب در ستادفرماندهی در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سالجاری توسط نیروی انتظامی استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.