مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: با افتتاح 44 پروژه آبرسانی در دهه فجر، 86 روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به 86 روستای خراسان رضوی در دهه فجر
 
به گزارش قدس آنلاین؛  محمد دانشگر با بیان این مطلب، اظهار کرد: این تعداد پروژه در سطح شهرستان‌های استان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و بیش از 111 هزار نفر در 86 روستای استان را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌سازد.
وی ادامه داد: برای انجام این پروژه‌ها در مجموع، 105 کیلومتر عملیات لوله‌گذاری خط انتقال و بیش از 143 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده، 27 باب مخزن ذخیره با حجم 7970 متر مکعب احداث گردیده و 22 حلقه چاه مورد حفر و تجهیز قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی افزود: احداث حوضچه‌های شیرآلات، نصب پمپ و ساخت ایستگاه‌های پمپاژ از دیگر مشخصات پروژه‌های اففتاحی دهه فجر سال جاری خواهد بود.
دانشگر خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر 274 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه آبرسانی به روستاهای استان در ایام دهه فجر با اعتباری حدود 84 میلیارد ریال صورت می‌گیرد، با اجرای این پروژه‌ها بیش از 17 هزار نفر در 14 روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.