۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 642010

متاسفانه گاهی برخی اظهار نظرها کماکان نشان از ناپختگی و عدم درک درست عده‌ای از سیاسیون از عمق دشمنی غرب با جمهوری اسلامی ایران دارد.

گروه سیاسی قدس آنلاین - حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در یادداشتی با عنوان «سیاسیونی که درکی از عمق دشمنی غرب با ایران ندارند» نوشت.

متن کامل این یادداشت بدین شرح است: 

از ویژگی‌های انسان بصیر و حکیم تجربه گرفتن از گذشته و پیش بینی خطرات احتمالی برمبنای  این تجارب است.
در طی ۴۰ سال گذشته که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد کشور همواره با تهدیدات و نقشه های شوم استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها رو به رو بوده و در این شرایط همواره با رهبری و مدیریت رهبری عظیم الشان کشور از کوران حوادث به سلامت عبور کرده است.
در تیر ۷۸ دشمن تلاش نمود با تحریک دانشجویان و به اسم دفاع از آنها  امنیت کشور را مختل نموده و حوادث غمبار کوی دانشگاه را در پیش چشمان عده‌ای غافل و بعضا خائن در خیابانهای تهران برنامه ریزی و اجرا نمود.
در سال ۸۸ و با اسم رمز تقلب در انتخابات فتنه‌ای پیچیده و به مراتب گسترده تر از حوادث کوی دانشگاه در کشور به وقوع پیوست و این بار نیز معجون غفلت و خیانت عناصر داخلی و خباثت دشمنان خارجی شرنگی از تلخ کامی را پس از شیرینی انتخابات پرشور آن سال در اذهان ملت ایران بر چای گذاشت.
در همه این‌ حوادث آنچه موجب تحمیل هزینه به کشور شد تلفیقی از خوش خیالی و غفلت از دشمن و البته خیانت برخی خواص بود و آنچه ضامن عبور  کشور از کوران حوادث شده بصیرت مردم و هدایت رهبری حکیم و دوراندیش بوده که یک تنه جور بی‌ مهری‌های عده‌ای را به جان خریده و کشتی امنیت کشور را در طوفان حوادث به ساحل آرامش هادی و راهنما بوده‌است.
آنچه تا حدودی هزینه‌های تحمیلی ناشی از این حوادث را در چشم کم رنگ و قابل تحمل جلو می‌دهد تجارب کسب شده از آنها و احتمال تنبه در اذهان و بیداری غافلین از خواب خرگوشی می‌باشد که متاسفانه گاهی برخی اظهار نظرها کماکان نشان از ناپختگی و عدم درک درست عده‌ای از سیاسیون از عمق دشمنی غرب با جمهوری اسلامی ایران دارد.
تذکر و هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نقشه‌های احتمالی دشمن در سال ۹۸که برخواسته از عمق بصیرت و با اتکا به کوله بار تجارب ملت ایران  و نشئه‌ای از حکمت و آینده‌نگری پدری فرزانه و دلسوز بوده که با کمال تعجب واکنشهایی را به همراه داشت که موجبات تاسف و تعلم هر انسان آگاه و دلبسته به کشور را فراهم آورد.
انذار و متوجه ساختن جامعه به نقشه‌های شوم دشمن وظیفه هر فرد دلسوز و آگاه به مسائل جامعه است در این بین انکار این نقشه‌ها و دشمنیها در لسان و قلم برخی متنفذین سیاسی می‌تواند موجب خسرانهای جبدان ناپذیر بر جامعه اسلامی گردد که نمونه‌های آن در طول تاریخ پرفراز و نشیب اسلام به وفور به چشم میخورد.
همین غفلتها دستان علی(ع) را بسته،جگر مجتبی پاره پاره و راس اباعبدالله بر نیزه برده و حرکت جامعه اسلامی را برای سالهای سال از راه صلاح و عدالت خارج کرده است.
در پایان خود و همه‌ی کسانی که به نحوی  دارای جایگاه و تریبونی هستند را به این آیه مبارکه از سوره یوسف متذکر میشوم که میفرماید:قُلْ هَٰذِهِ سَبِیلِی أَدْعُو إِلَی اللَّهِ ۚ عَلَیٰ بَصِیرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِی ۖ وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ. یعنی دعوت به حق و حقیقت باید مبتنی بر بصیرت باشد و بی بصیرتی یعنی بی دینی.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.