"ولادیمیر پادرینو" در یک سخنرانی در جمع نظامیان این کشور از آمادگی نیروهای تحت امر خود جهت دفاع از کشور و مقابله با قوای بیگانه خبر داد.

وزیر دفاع ونزوئلا: ارتش آماده جان دادن برای وطن و نبرد با امپریالیسم است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وزیر دفاع ونزوئلا از تعهد نیروهای این کشور برای جان دادن در راه وطن و مبارزه با نیروهای متجاوز خبر داد.

 به نوشته هفته نامه «نیوزویک» «ولادیمیر پادرینو» وزیر دفاع ونزوئلا روز دوشنبه در یک نمایش قدرت با حضور در یک پایگاه نظامی در کاراکاس، پایتخت این کشور به سخنرانی پرداخت.

 وی که در این دیدار لباس نظامی پوشیده و اسلحه‌ای نیز در دست داشت، ضمن سرکوب تلاش‌های مخالفان برای سرنگون ساختن دولت «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور منتخب، به ارتش توصیه کرد در مواجهه با نیروهای خارجی محکم ایستادگی کنند.

 وزیر دفاع ونزوئلا در بخشی از این سخنرانی اظهار داشت: «اینک زمان فعالیت انقلابی، بولیواری، و میهن پرستانه است. این فعالیتی است که امروز به ما در مرحله جدید دفاع از میهن قدرت می‌دهد. ما قصد واگذار کردن وطن را نداریم. ما آماده مردن در راه  وطن هستیم.»

 پادرینو افزود: «در مواجهه با هرگونه تهاجم و در هر نوع و سطح، از ونزوئلایی که به ما تعلق دارد دفاع می‌کنیم.»

بر اساس این گزارش، در حالی که مادورو همچنان در قدرت حضور دارد، فرمانده‌هان ارشد ونزوئلا نیز وفاداری خود به دولت او را اعلام کرده‌اند. در روزهای گذشته نیز تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد از حرکت کاروان خودروهای زرهی ارتش ونزوئلا به سمت مرز کلمبیا حکایت داشت.(جزئیات بیشتر)

«خوان گوایدو» رهبر مخالفان دولت قانونی ونزوئلا در از هفته گذشته با چراغ سبز غرب تحرکاتی را در این کشور و علیه دولت منتخب شروع کرد. آمریکا و متحدانش نیز در اقدامی هماهنگ وی را به رسمیت شناخته و برگزاری انتخابات در ونزوئلا را خواستار شدند.

این اقدام آمریکا با متحدانش با مخالفت‌هایی از سوی کشورهایی چون روسیه، ایران، ترکیه ، چین و برخی دیگر مواجه شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.